اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبکه سازی تجاری
مسیر آموزشی

آموزش شبکه سازی تجاری

748,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.9/5
وضعیت قیمت: 748,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :140 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.2
  • مدرس:سارا نظری4.5
  • زمان:12 ساعت و 27 دقیقه
  • مدرک:دارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش شبکه سازی تجاری چه کمکی به ما می‌کند؟ شما از اولین مکالمه صبح‌گاهی تا آخرین صحبتی که قبل از خواب شب انجام می‌دهید، در حال شبکه‌سازی تجاری هستید. خیلی از مردم حتی هنگام شبکه‌سازی‌تجاری حس نمی‌کنند که در حال انجام این‌کار هستند. اگر شما در یک گروه یا جامعه‌ای خاص فعالیت داشته باشید، در حال شبکه سازی هستید، یا اگر در یک ایونت یا نمایشگاه شرکت کنید و حتی اگر به همسایه خود در پیدا کردن یک وکیل حاذق برای رفع و رجوع مشکلاتش کمک کنید، باز هم در حال شبکه‌سازی هستید. 1.     آیا تا به حال به شخصی در راستای پیدا کردن شغل مورد نظرش کمک کرده‌اید؟ 2.     بزرگ‌ترین مشتری خود را چگونه پیدا کردید؟ 3.     آیا شخصی هست که به قصد معاشرت هر از گاهی با یکدیگر لیوانی قهوه بنوشید؟ 4.     چگونه رستوران مورد علاقه‌ی خود را پیدا کردید و از وجود چنین رستورانی مطلع شدید؟ شبکه‌سازی تجاری، هنر بنا نهادن و پایدار نگاه داشتن یک رابطه‌ی متقابل است. اما این رابطه نباید به قصد استفاده و بهره بردن از افراد باشد، شما  در درس آموزش شبکه‌سازی تجاری یاد می‌گیرید تا دایره ارتباطی خود را با افراد مختلف توسعه ببخشید و با این افراد رابطه‌ای دوستانه نیز برقرار کنید، چراکه هرچه تعداد افرادی که می‌شناسید بیشتر باشد قدرت شما نیز بیشتر می‌شود. با رواج اینترنت در بین مردم، شبکه‌های اجتماعی نیز به وجود آمدند و به مرور زمان رشد پیدا کردند. شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند تاثیر بسیار بالایی در شبکه‌سازی تجاری و کمک به پیدا کردن افراد مرتبط با مقاصد شما را داشته باشند، اما این نوع از شبکه‌سازی باید مکمل شبکه‌سازی رو در رو باشد. اینکه شما شخص مورد نظرتان را ملاقات کنید، با یکدیگر صحبت کنید و کارت ویزیت‌هایتان را رد و بدل کنید تاثیری شگرف دارد و همین اثربخشی باعث شده تا به هیچ عنوان نتوان با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی جای آن را پر کرد.  رابطه‌ای دوستانه و بر پایه اعتماد را آغاز می‌کنید و اگر در خلال این رابطه‌ی دوستانه به مشکلی برخوردید در صورت امکان از کمک این افراد استفاده می‌کنید و همچنین اگر این افراد احیانا به کمک شما نیاز داشتند، تمام تلاش خود را در راستای کمک به دوستتان به کار می‌گیرید. همانطور که در چهار سوال بالا مشاهده می‌شود، در خیلی از اتفاقات روتین و روزمره شما می‌توانید از قدرت شبکه‌سازی تجاری استفاده کنید و مشکلاتتان را حل کنید.  
دوره آموزش شبکه سازی تجاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.9 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 27 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط سارا نظری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور 748,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه سازی تجاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های شبکه و امنیت سراسر اینترنت را در صفحه شبکه و امنیت در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

سجاد

ایشون یکی از بهترین های ارائه مطالب روانشناسی هستند

مهدی

متاسفانه تمرکز دوره بر شبکه سازی مجازی بسیار کمرنگ است. همچنین مدت زمان زیادی از دوره صرف آموزش مهارت های مربوط به کارهای تیمی شده است که چندان به شبکه سازی تجاری مربوط نمی شود. مهارت کارهای تیمی از اهمیت بسیاری برخوردار است اما بهتر بود نگاه عمیق تری به بحث های تجاری روز که در حال پبوندی بسیار عمیق با دنیای مجازی هستند؛ می شد. با این حال مجموعه مطالب ارائه شده مفید و ارزشمند هستند.

محمد جواد

عالی، پیشنهاد می‌کنم حتما این دوره را ببینید علاوه بر مهارت کاری مهارت های انفرادی را هم افزایش می‌دهد.

ناصر

دوره جذابی هست و پیوستگی خوبی بین مطالب هست. در انتهای دوره واقعا ذهن مخاطب برای شبکه سازی آماده میشه و ارزیابی شخص از خودش و هم تیمی‌هاش راحت میشه

کاربر مکتب‌خونه

خیلی مفید بود برای منکه هیچی از تیم سازی نمی‌دونستم و این مساله برام وجود داشت چرا تو گروه ها عدم هماهنگی وجود داره و باید چی کارش کرد

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی