اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زیمکس Zemax برای طراحی و تحلیل سیستم‌ های اپتیکی – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش زیمکس Zemax برای طراحی و تحلیل سیستم‌ های اپتیکی – مقدماتی

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:کسری علومی4.8
  • زمان:3 ساعت و 15 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Zemax، نرم‌افزار متخصص در زمینه طراحی و تحلیل سیستم‌های اپتیکی است. مهندسان و دانشمندان با استفاده از نرم‌افزار زیمکس، می‌توانند لنزها، آینه‌ها، فیلترها و سایر عناصر اپتیکی را به صورت دقیق طراحی و تجزیه‌وتحلیل کنند. به عبارت دیگر، Zemax در بهینه‌سازی و شبیه‌سازی سیستم‌های اپتیکی و انجام محاسبات دقیق در زمینه اپتیک استفاده می‌شود. زیمکس یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین نرم‌افزارهای شبیه‌سازی و طراحی اپتیکی است. مهندسان و طراحان اپتیکی با استفاده از نرم‌افزار زیمکس می‌توانند به راحتی و با دقت بالا، انواع لنزها، دیسپرسیون‌ها، مقره‌ها و سایر اجزای اپتیکی را طراحی و شبیه‌سازی کنند. این نرم‌افزار ابزارهای پیشرفته‌ای برای مدل‌سازی و تجزیه‌وتحلیل دقیق اپتیکی دارد که موجب بهینه‌سازی عملکرد می‌شود، به همین دلیل نیز برای صنعت اپتیکی بسیار ارزشمند است. همچنین از دیگر مزایای یادگیری این مبحث این است که مهندسان می‌توانند طراحی‌های خود را به صورت دقیق شبیه‌سازی کرده و از قبل از تولید فیزیکی، عملکرد و ویژگی‌های آن‌ها را ارزیابی کنند که باعث کاهش هزینه‌ها و زمان مرتبط با تولید پروتوتایپ‌ها و آزمایش‌های فیزیکی و در نهایت بهبود عملکرد تجهیزات می‌شود. این ویژگی‌ها در کنار امکان بهینه‌سازی انواع پارامترهای اپتیکی که این نرم‌افزار فراهم می‌کند، زیمکس را به یکی از قدرتمندترین و کارآمدترین نرم‌افزارها در زمینه شبیه‌سازی و طراحی اپتیکی تبدیل کرده است. در این آموزش، شما با قابلیت‌ها، بخش‌ها و منو‌های مختلف Zemax آشنا خواهید شد. در هر بخش، چگونگی استفاده از Zemax برای حل یک مثال عملى را خواهید دید. در هر مثال، ابتدا با یک سامانه اپتیکى ساده پایه آشنا می‌شوید؛ سپس با اضافه کردن قابلیت‌ها و تنظیمات مختلف، آن را به یک سامانه اپتیکى پیچیده تبدیل خواهید کرد. در هر مثال، ابتدا مفاهیم تئوری مورد نیاز را به صورت مختصر بررسی خواهیم کرد، سپس به طراحی و شبیه‌سازی سامانه با زیمکس خواهیم پرداخت. در انتهای هر بخش، نکات کلیدی و جمع‌بندی را ارائه خواهیم داد. 
دوره آموزش زیمکس Zemax برای طراحی و تحلیل سیستم‌ های اپتیکی – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کسری علومی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زیمکس Zemax برای طراحی و تحلیل سیستم‌ های اپتیکی – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی