اطلاعات دوره
آموزش فتوشاپ (مقدماتی)
مسیر آموزشی

آموزش فتوشاپ (مقدماتی)

643,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 643,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:19 نظر4.2
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سعید مهدی4.2
  • زمان:7 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش فتوشاپ (photoshop) یکی از بهترین روش‌ها برای خلق و ويرايش تصاوير گرافيكی است. فتوشاپ يك نرم‌افزار حرفه‌ای محسوب می‌شود كه از جمله كاربردهای آن طراحی پوسترهای تبليغاتی، كارت ويزيت، لوگو، سربرگ، رابط‌های گرافيكی سايت‌ها و اپليكيشن‌ها، ويرايش نور و رنگ تصاوير و غیره است. این دوره آموزش مقدماتی با هدف آموزش این نرم‌افزار کاربردی تهیه و تدوین شده که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد. دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی در دوره مقدماتی آموزش فتوشاپ هدف اين بوده كه مسائل نسبتاً پيچيده فتوشاپ را به روش ساده آموزش بدهيم، تا هر شخصی با كمترين سطح اطلاعات در مورد كار با نرم‌افزارهای گرافيكی، بتواند متوجه مباحث مطرح شده شود. به اين صورت كه در این دوره به تمامی مباحث مهم نرم‌افزار پرداخته می‌شود و از مباحث غيرضروری می‌پرهيزيم، تا اینکه مراحل يادگيری فتوشاپ را پيچيده و سخت نكند. نرم‌افزار فتوشاپ قسمتی از نرم‌افزارهای گرافیکی محسوب می‌شود که براساس Bitmap کار می‌کند. کلیه‌ی حقوق نرم‌افزار فتوشاپ مربوط به شرکت Adobe است. از این نرم‌افزار برای کارهای گرافیکی حرفه‌ای استفاده می‌شود و کاربرد بسیار زیادی در صنعت چاپ دارد. دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی برای چه کسانی مناسب است؟ افرادی که گرافیست هستند و یا کار طراحی انجام می‌دهند، نیاز مبرمی به نرم‌افزار فتوشاپ دارند. به طور خلاصه‌تر باید گفت که آموزش فتوشاپ برای افرادی مناسب است که با کامپیوتر قصد دارند که کارهای گرافیکی یا موشن گرافیک انجام دهند. کاربران نرم‌افزار فتوشاپ، گروه‌های زیر را تشکیل می‌دهند: انیماتورها طراحان نرم‌افزار عکاس‌ها طراحان سایت شرکت‌های تبلیغاتی چاپخانه‌ها ناشران طراحان گرافیک بیشتر بدانید
دوره آموزش فتوشاپ (مقدماتی) دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سعید مهدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 643,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فتوشاپ (مقدماتی) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های گرافیک سراسر اینترنت را در صفحه گرافیک در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

صلاح الدین

دوره مقدماتی خوبی است.

محمد

دوره خوبی بود و توصیه می‌شود.

محمد

دوره خوب و آموزنده ای بود.

شکیبا

ممنونم از اموزش خیلی خوب و با حوصله استاد مهدی دوره فوق العاده ای بود. ممنونم

ابوالفضل

خیلی خوب بود من ک راضی بودم همچی عالی بود فقط اگه دوره مرحله بالاتر هم بزارن عالی میشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی