اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تجزیه و تحلیل سازه‌ با روبوت استراکچرال Robot Structural – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش تجزیه و تحلیل سازه‌ با روبوت استراکچرال Robot Structural – مقدماتی

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رضا بابائی0
  • زمان:3 ساعت و 51 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم افزار Robot Structure، نرم‌افزار جامع محاسباتی است که انواع سازه در آن قابلیت تحلیل و طراحی دارد و از قوی‌ترين و کامل‌ترین نرم‌افزارهای محاسباتی در دنیای مهندسی عمران محسوب می‌شود. این نرم‌افزار جزو نرم‌افزارهای متد BIM است. در دنیای امروز، استفاده از نرم‌افزارهای محاسباتی که قابلیت استفاده در متد BIM را داشته باشد، از اهمیت بسزایی برخوردار است. در حال حاضر، نرم‌افزار محاسباتی قدرتمند کمی داریم که هم قابلیت طراحی انواع سازه با مشخصات مختلف را داشته باشد، هم بتواند با سیستم BIM سازگار باشد و قابلیت انتقال فایل از دیسیبلین‌های دیگر به آن وجود داشته باشد. ولی نرم‌افزار Robot Structure این قابلیت را دارد و در بسیاری از کشورهای صنعتی جزو اصلی‌ترین نرم‌افزار محاسباتی است. در این نرم‌افزار، انواع سازه‌ها از قبیل ساختمان‌های بتنی، فولادی، سازه‌های صنعتی و خرپا، مخازن، پل و المان‌های سطحی قابلیت تحلیل و طراحی دارند. در این آموزش، قسمت‌های مختلف نرم‌افزار در قالب یک پروژه تشریح می‌شود. نحوه ساخت انواع متریال فولادی و بتنی معرفی شده و نحوه کار با ابزارهای مختلف نرم‌افزار مانند ایجاد طبقه، ترسیم آکس‌ها، نحوه ساخت انواع مقاطع فولادی و بتنی را یاد می‌گیریم. تیرها، ستون‌ها و کف‌های پروژه را ترسیم می‌کنیم. در گام بعدی، مباحث مربوط به بارگداری‌های ثقلی و نحوه تنظیمات مربوط به با زلزله بر اساس آئین‌نامه های مختلف را بررسی خواهیم کرد و در نهایت، پروژه را تحلیل و طراحی می‌کنیم و خروجی‌های مختلفی از آن می‌گیریم.
دوره آموزش تجزیه و تحلیل سازه‌ با روبوت استراکچرال Robot Structural – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 51 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا بابائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تجزیه و تحلیل سازه‌ با روبوت استراکچرال Robot Structural – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی