اطلاعات دوره
آموزش اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی
مسیر آموزشی

آموزش اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی

573,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.2/5
وضعیت قیمت: 573,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:1 نظر3.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:امین الوانچی3.8
  • زمان:12 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

دوره‌ اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی مکتب پلاس، در قالب قرارداد همکاری با دانشگاه صنعتی شریف و با بهره‌گیری از دانش و تجربه عضو هیات دانشگاه صنعتی شریف دکتر الوانچی، برگزار می‌شود. این دوره به صورت تعاملی، همراه با تمرین‌های کلاسی، تمرین در منزل و پروژه محور انجام می‌گیرد، تا بتواند به بهترین نحو زمینه ساز آموزش علم‌آموزان دوره باشد. دسترسی آسان به مطالب هر دوره، امکان پیگیری دوره و گفتگوی آنلاین با اساتید از دیگر مشخصه‌های این دوره آموزشی است. همچنین به دلیل همکاری و حمایت‌های دانشگاه صنعتی شریف از مکتب‌خونه، هزینه‌های دوره نیز متناسب‌تر از سایر دوره‌ها طراحی شده است. در پایان دوره علم‌آموزان دوره می‌بایست با موفقیت تمرین‌ها، پروژه و امتحان پایانی دوره را با بگذرانند تا بتوانند مدرک دانشگاه صنعتی شریف مبنی بر گذراندن موفقیت آمیز این دوره آموزشی را دریافت کنند.
دوره آموزش اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امین الوانچی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 573,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول طراحی و مدیریت قراردادهای عمرانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

فرید

با سلام . ممنون از استاد با حوصله و متشکر از تیم مکتبخونه و همکاران شما در دانشگاه شریف . در این دوره مطالب بسیار مفید و ارزشمندی ارائه شده . سپاس

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی