اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش میکروفریم فلسک Flask – پایگاه داده SQlite (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش میکروفریم فلسک Flask – پایگاه داده SQlite (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:علی دژبرد4.9
  • زمان:3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

Flask یک میکروفریم وب قدرتمند و محبوب برای زبان برنامه‌نویسی پایتون است. سادگی، سرعت و انعطاف‌پذیری Flask آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای طیف وسیعی از پروژه‌ها، از وب‌سایت‌های ساده گرفته تا برنامه‌های کاربردی وب پیچیده تبدیل کرده است. Flask بر خلاف چارچوب‌های وب کامل، بر روی هسته کوچکی از کتابخانه‌ها تمرکز دارد و به توسعه‌دهندگان آزادی عمل بیشتری در ساختار و پیاده‌سازی برنامه خود می‌دهد. SQLite یک پایگاه داده سبک و رابطه‌ای است که به طور مستقیم در فایل‌های محلی ذخیره می‌شود. این پایگاه داده به دلیل سادگی، سرعت و عدم نیاز به سرور جداگانه، به عنوان یک انتخاب محبوب برای برنامه‌های کاربردی وب کوچک و متوسط شناخته می‌شود. SQLite به طور گسترده در دستگاه‌های موبایل و برنامه‌های تعبیه‌شده نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. Flask و SQLite برای ساخت وب‌سایت‌های ساده مانند وبلاگ‌ها و صفحات فرود، برنامه‌های کاربردی وب پیچیده‌تر مانند فروشگاه‌های آنلاین و سیستم‌های مدیریت محتوا، برنامه‌های مبتنی بر API، و ذخیره و مدیریت داده‌های محلی در برنامه‌های موبایل ایده‌آل هستند.
دوره آموزش میکروفریم فلسک Flask – پایگاه داده SQlite (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی دژبرد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش میکروفریم فلسک Flask – پایگاه داده SQlite (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی