اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اصول کارکرد چیلرهای تراکمی
مسیر آموزشی

آموزش اصول کارکرد چیلرهای تراکمی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فرادرس کارکرد چیلرهای تراکمی می‌تواند یکی از آموزش‌های مقدماتی برای علاقه‌مندان به صنعت تهویه مطبوع و تبرید باشد. با توجه به اینکه دروس دانشگاهی در این حوزه بسیار محدود هستند، این آموزش می‌تواند نقطه مناسبی برای ایجاد یک آشنایی کلی برای دانشجویان باشد. هدف اصلی این فرادرس ایجاد یک بینش اجرایی خواهد بود. لذا به محاسبات چیلرها پرداخته نشده است و به عنوان قدم اول، سعی بر ایجاد یک نگرش در حوزه طراحی و اجرا برای علاقه‌مندان خواهیم داشت. در تمامی مراحل، سعی شده است که از مثال‌ها و حتی اشکال پروژه‌های اجرایی استفاده شود تا حتی از نقطه نظر بصری نیز به یادگیری دانشجویان کمک کند.
دوره آموزش اصول کارکرد چیلرهای تراکمی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ایمان زینلی فامیله مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اصول کارکرد چیلرهای تراکمی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی