اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیولوژی عصبی یا نوروفیزیولوژی – نقش نخاع در حرکت
مسیر آموزشی

آموزش فیزیولوژی عصبی یا نوروفیزیولوژی – نقش نخاع در حرکت

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

علوم اعصاب از شعبه‌های عمیقا اثرگذار علم است که در دهه‌های گذشته پیشرفت شگرف و نفوذی گسترده در اغلب شاخه‌های دانش بشری داشته است. امروزه با مباحثی مانند نوروساینس حقوق (Neurolaw)، نوروساینس شناختی (Cognitive Neuroscience) و... رو به رو هستیم که در حد تئوری متوقف نمانده و این یافته‌ها در حوزه تکنولوژی مانند بازی‌های شناختی نیز امتداد یافته‌اند. همچنین در عرصه پزشکی تاکید جدی بر مباحث توانبخشی شناختی و حرکتی بیماران خصوصا در دو تخصص طب فیزیکی و نورولوژی، نشان از اهمیت تعمیق مبانی علوم اعصاب دارد. در این فرادرس، از میان مباحث فیزیولوژی پزشکی، به طور خاص به نوروفیزیولوژی و در میان گستره نوروفیزیولوژی به مباحثی از این گرایش پیرامون نقش نخاع در حرکت خواهیم پرداخت.
دوره آموزش فیزیولوژی عصبی یا نوروفیزیولوژی – نقش نخاع در حرکت دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین حسین آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیولوژی عصبی یا نوروفیزیولوژی – نقش نخاع در حرکت را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی