اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نقطه‌ کوبی روی سفال با اکریلیک – ابزارها و تکنیک ‌ها
مسیر آموزشی

آموزش نقطه‌ کوبی روی سفال با اکریلیک – ابزارها و تکنیک ‌ها

990,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 990,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:لیلا قاسم‌پور0
  • زمان:2 ساعت و 55 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نقطه‌کوبی، هنری دیرینه است که در آن با استفاده از نقاط ریز و درشت روی سطوح مختلف مانند چوب، شیشه، چرم و سفال، آثار هنری زیبایی اجرا می‌شود. در هنر نقطه‌کوبی، از طرح‌های مختلفی مانند اسلیمی، هندسی و ماندلا استفاده می‌شود. در گذشته، هنر نقطه‌کوبی روی سفال به عنوان یک تکنیک بسیار محبوب اما سخت، مورد استفاده هنرمندان قرار می‌گرفت. امروزه، با پیشرفت در صنعت تولید انواع رنگ و محبوبیت رنگ‌های اکریلیک، می‌توانیم به راحتی نقوش بسیار زیبا و دلخواه خود را روی هر نوع سطح سفالی ایجاد کنیم. یادگیری این هنر علاوه بر پر کردن اوقات فراغت، می‌تواند برای کسب درآمد نیز مفید باشد. در سطوح پیشرفته، می‌توان به آموزش دادن این هنر نیز پرداخت. در این آموزش، ابتدا به ابزارهای مورد نیاز برای هنر نقطه‌کوبی می‌پردازیم. سپس مبحث رنگ‌شناسی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در ادامه طرح مورد نظر خود را روی سفال انتقال می‌دهیم و هنر نقطه‌کوبی با رنگ اکریلیک را روی سفال اجرا می‌کنیم.
دوره آموزش نقطه‌ کوبی روی سفال با اکریلیک – ابزارها و تکنیک ‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 55 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیلا قاسم‌پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 990,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نقطه‌ کوبی روی سفال با اکریلیک – ابزارها و تکنیک ‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی