اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
DNS چیست – دی ان اس به زبان ساده (رایگان)
مسیر آموزشی

DNS چیست – دی ان اس به زبان ساده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سیستم نام‌گذاری دامنه (DNS)، یک سیستم کلیدی در اینترنت است که مسئول ترجمه نام‌های دامنه (مانند example.com) به آدرس‌های آی‌پی (مانند 192.0.2.1) است که از آن‌ها برای مکان‌یابی منابع مختلف در شبکه استفاده می‌شود. در دنیای امروز که ارتباطات آنلاین بسیار پررنگ شده است، آشنایی با DNS امری مهم و ضروری است. تسلط به سلسله مراتب فرایندها باعث می‌شود که به درکی مناسب از این مباحث برسیم و در صورت نیاز به هر تغییری در این زمینه، با دید بهتری این اقدامات اجرا شوند. همچنین داشتن اطلاعات مقدماتی در این زمینه باعث قدم نهادن در مسیر امنیت شبکه‌های کامپیوتری نیز می‌شود و با توجه به حجم بالای ارتباطات اینترنتی، مدیران سیستم‌ها، توسعه‌دهندگان وب و حتی کاربران عادی، به درک چگونگی عملکرد  DNS نیاز خواهند داشت. در این آموزش، پس از آشنایی مقدماتی با DNS، چگونگی کارکرد آن را مرحله‌به‌مرحله بررسی می‌کنیم.
دوره DNS چیست – دی ان اس به زبان ساده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 20 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپاس ستایش پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره DNS چیست – دی ان اس به زبان ساده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی