اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ورکینگ مدل دو بعدی – شبیه سازی مسائل دو بعدی اجسام و مکانیزم ها با Working Model 2D
مسیر آموزشی

آموزش ورکینگ مدل دو بعدی – شبیه سازی مسائل دو بعدی اجسام و مکانیزم ها با Working Model 2D

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدی راغبی0
  • زمان:1 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار ورکینگ مدل دو‌بعدی، یک نرم‌افزار شبیه‌سازی دینامیک اجسام و مکانیزم‌ها است که برای مدل‌سازی حرکت اجسام و سیستم‌های مختلف از جمله ماشین‌آلات، ابزارهای صنعتی، مکانیزم‌های مختلف و... استفاده می‌شود. در این فرادرس ابتدا با کاربرد این نرم‌افزار در شبیه‌سازی رفتار دینامیکی اجسام و مکانیزم‌ها در حالت صفحه‌ای آشنا می‌شویم. در ادامه مساله سقوط آزاد یک جسم مدل‌سازی می‌شود. سپس به شبیه‌سازی حرکت ارتعاشی یک میله بر روی دو غلتک می‌پردازیم. همچنین پدیده ضربان در پاندول مرکب به کمک نرم‌افزار Working Model 2D را بررسی می‌کنیم و به تحلیل شتاب و نیرو در یک مکانیزم لنگ و لغزنده همراه با Offset می‌پردازیم. در انتها، به مدل‌سازی و شبیه‌سازی مساله کنترل پاندول معکوس به کمک المان عملگر در محیط این نرم‌افزار خواهیم پرداخت.
دوره آموزش ورکینگ مدل دو بعدی – شبیه سازی مسائل دو بعدی اجسام و مکانیزم ها با Working Model 2D دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدی راغبی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ورکینگ مدل دو بعدی – شبیه سازی مسائل دو بعدی اجسام و مکانیزم ها با Working Model 2D را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی