اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبکه های صنعتی – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش شبکه های صنعتی – جامع و کاربردی

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امیرحسین غلامی3.6
  • زمان:5 ساعت و 53 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شبکه‌های صنعتی شامل دستگاه‌های مجهز به حسگرها و دستگاه‌های اتصال به شبکه است که در صنعت به کار می‌روند. به منظور آشنایی دقیق عزیزان با انواع شبکه‌ها، در این آموزش در مورد انواع شبکه‌های ارتباطی و صنعتی بحث می‌شود. در ابتدا تاریخچه‌ای در مورد آن‌ها بیان شده، ساختار و توپولوژی هر یک از آن‌ها بررسی می‌شود و مزایا و معایب و خصوصیات هر شبکه به طور مفصل بحث خواهد شد. علاوه بر آن، به طور دقیق صنعت در نسل‌های مختلف از صنعت نسل اول گرفته تا صنعت نسل چهارم بررسی می‌شود که در ایران اکثر شرکت‌ها در صنعت نسل سوم مشغول فعالیت و برخی نیز در حال پیوستن به صنعت نسل چهارم هستند، به همین منظور در حوزه صنعت نسل چهارم نیز در این آموزش صحبت‌هایی خواهد شد که اهمیت یادگیری این آموزش را به خاطر به روز بودن بالاتر می‌برد.
دوره آموزش شبکه های صنعتی – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 53 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیرحسین غلامی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبکه های صنعتی – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی