اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
راهنمای جامع شغلی مهندسی نرم افزار – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)
مسیر آموزشی

راهنمای جامع شغلی مهندسی نرم افزار – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:پوریا نوروزی0
  • زمان:2 ساعت و 35 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دنیایی که به دلیل پیشرفت تکنولوژی تقریبا برای هر کاری یک نرم‌افزار طراحی شده است؛ قطعا حضور متخصصان نرم‌افزار بسیار پررنگ‌تر از گذشته شده است. طبق آمار یکی از پرکاربردترین مشاغل و پردرآمدترین افراد، متخصصان و فعالان در حوزه IT و نرم‌افزار هستند. از طرفی گستردگی مشاغل در حوزه‌های مختلف نرم‌افزار، صرفا معطوف به کدنویسی نبوده و دامنه‌ای بسیار وسیع دارد که این گستردگی موجب ایجاد شغل‌های زیاد با تخصص‌های مختلفی در بازار کار این حوزه شده است. در این آموزش سعی شده است طبق یک چارچوب خاص و واضح، به توضیح مشاغل مختلف، میزان درآمد و چگونگی پیدا کردن یک شغل در حیطه نرم‌افزار اشاره شود. در پایان این آموزش تا حد مناسبی خواهید دانست که مشاغل مربوط به مهندسی نرم‌افزار کدام‌اند و قصد فعالیت در کدام شاخه را دارید.
دوره راهنمای جامع شغلی مهندسی نرم افزار – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 35 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط پوریا نوروزی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره راهنمای جامع شغلی مهندسی نرم افزار – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی