اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آمار ریاضی ۱ + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش آمار ریاضی ۱ + مفاهیم کلیدی

980,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 980,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

آمار یکی از شاخه‌های ریاضیات است که به مطالعه تجزیه‌وتحلیل داده‌ها، جمع‌آوری داده می‌پردازد. فرض کنیم داده‌هایی را از آزمایشات یا نظرسنجی‌ها به دست آورده باشیم، با استفاده از آمار و روش‌های آماری می‌توانیم از این داده‌ها نتیجه بگیریم. در فصل یکم به مرور مفاهیم مقدماتی و تعاریف اساسی می‌پردازیم و با انواع استنباط پارامتری آشنا می‌شویم. در فصل دوم با آماره بسنده و آماره بسنده مینیمال و همچنین تعریف درست‌نمایی و اصل درست‌نمایی آشنا می‌شویم. در ادامه به برآورد ماکزیمم درست‌نمایی می‌پردازیم. در فصل چهارم با قضایای اساسی کلاسیک آشنا می‌شویم. در هر فصل سعی شده است تا با مثال‌های مناسب و زیاد، درک مطلب آسان‌تر شود. در انتهای هر فصل، تمرین‌هایی برای شما دانشجویان و علم‌آموزان عزیز آورده شده است که در یک فایل جداگانه، مختصری از حل و جواب نهایی این سوالات آورده شده است.
دوره آموزش آمار ریاضی ۱ + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ریحانه محمدی نژاد مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 980,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آمار ریاضی ۱ + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی