اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی نانوفیزیک + مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش مبانی نانوفیزیک + مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:3 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با توجه به اینکه مواد در مقیاس نانو، از خود ویژگی‌های جدید و منحصر به فردی نشان می‌دهند، امروزه استفاده از فناوری نانو بسیار مورد توجه قرار گرفته است. ویژگی‌هایی که اتم‌های جدا از هم، در ساختار نانو از خود نشان می‌دهند، تعیین کننده خواص فیزیکی، میکروسکوپی و ویژگی های ظاهری آن است. با استفاده از علم نانوفیزیک، می‌توان برهم‌کنش‌های نانوساختارها در مقیاس نانو و ویژگی‌های فیزیکی آن‌ها شامل رسانایی الکتریکی و حرارتی، ظرفیت گرمایی و ... را با استفاده از آنالیزهای طیف‌سنجی و میکروسکوپی بررسی کرد. علاوه بر این، نانوفیزیک به بررسی خواص فیزیکی در سطح و سطوح جدایی می‌پردازد که بر مبنای اثرات سطحی، می‌توان ویژگی‌های مختلف نانوذرات با کاهش ابعاد، کیفیت و کمیت بهتر آن‌ها را توجیه کرد. طی این آموزش، تلاش بر آن است تا خواص فیزیکی نانو مواد و لایه‌های نازک توضیح داده شود. همچنین به خواص فیزیکی نانومواد در سطح و سطوح جدایی اشاره می‌شود. مخاطبان علاوه بر آشنایی با خواص طیفی نانوساختارها، با انواع نانوساختارها و کاربردهای آن‌ها آشنا می‌شوند. ضمنا روش‌های ساخت نانوساختارها، روش‌های طیف‌سنجی و میکروسکوپی توضیح داده می‌شود.
دوره آموزش مبانی نانوفیزیک + مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی نانوفیزیک + مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی