اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش هوش مصنوعی کوپایلت گیت هاب Copilot – با جادی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی کوپایلت گیت هاب Copilot – با جادی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ابزار هوش مصنوعی Copilot امکاناتی ارائه می‌دهد که به برنامه‌نویسان کمک می‌کند تا کدهای نرم‌افزاری را با سرعت بیشتر، به شکل موثرتر و با کیفیت بالاتری تولید بنویسند. با استفاده از Copilot، برنامه‌نویسان قادر به کاهش زمان لازم برای توسعه نرم‌افزار، افزایش بهره‌وری و ایجاد کدهایی با کیفیت و قابل فهم خواهند بود. این ابزار به ویژه برای پروژه‌هایی که به سرعت توسعه می‌یابند یا نیاز به پیاده‌سازی قابلیت‌های جدید دارند، اهمیت زیادی دارد؛ زیرا باعث می‌شود که برنامه‌نویسان بتوانند به سرعت و با کیفیت، کد مورد نظر را پیاده‌سازی کنند و نیازمندی‌های کاربران را در زمان کمتری برآورده کنند.
دوره آموزش هوش مصنوعی کوپایلت گیت هاب Copilot – با جادی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط جادی میرمیرانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی کوپایلت گیت هاب Copilot – با جادی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی