اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ویژگی های مواد منفجره در مهندسی انفجار –بخش اول (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ویژگی های مواد منفجره در مهندسی انفجار –بخش اول (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:وحید جعفری4.2
  • زمان:31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه با گسترش فعالیت‌های عمرانی و معدنی در کشور نیاز به استفاده از مواد منفجره بیش از پیش احساس می‌شود. در تمامی فعالیت‌ها از قبیل: تونل‌سازی به روش سنتی، حفر ترانشه، راه‌سازی، گودبرداری، ایجاد مغارهای زیرزمینی، استخراج معادن روباز و زیرزمینی از انواع و اقسام مواد منفجره استفاده می‌کنند. در طی عملیات انفجار هدف اصلی شکست سنگ و تبدیل توده سنگ برجا به سنگ‌های شکسته و خردشده آماده حمل و نقل و جا‌بجایی است.در این فرادرس به بررسی ویژگی‌های مواد منفجره در مهندسی انفجار –بخش اول می‌پردازیم که شامل مواردی مانند آتش‌گیری، سمیت، فراریت، رابطه بین مشخصه‌‌های مواد‌ منفجره، شیمی مواد منفجره و مکانیزم انفجار می شود.
دوره آموزش ویژگی های مواد منفجره در مهندسی انفجار –بخش اول (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط وحید جعفری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ویژگی های مواد منفجره در مهندسی انفجار –بخش اول (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی