اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بررسی سیستم‌ های قدرت ۱ – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی
مسیر آموزشی

آموزش بررسی سیستم‌ های قدرت ۱ – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی

798,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 798,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شناخت رفتار و نحوه آنالیز سیستم‌های پیچیده قدرت، برای یک مهندس برق گرایش قدرت بسیار حائز اهمیت فراوانی است. برای رسیدن به این هدفُ درس بررسی سیستم‌های قدرت ۱ و ۲ در دانشگاه ارئه می‌شود. بین این دو درس، درس بررسی سیستم‌های قدرت ۱ با توجه به اهمیت بالای آن، جزو دروس امتحانی در آزمون ارشد و دکتری و همین‌طور آزمون‌های استخدامی است. امروزه آزمون‌های استخدامی، بسیار مورد توجه مهندسین و دانشجویان برای یافتن شغل و استخدام قرار گرفته است و رقابت شدیدی در آزمون‌های استخدامی وجود دارد. لذا بر آن شدیم تا آموزشی برای درس بررسی سیستم‌های قدرت ۱ با هدف شرکت در آزمون استخدامی آماده کنیم. با توجه به توضیحات داده شده یادگیری مفهومی این درس اولین و مهم‌ترین قدم برای داوطلبین عزیز آزمون‌های استخدامی است. در این آموزش، ابتدا به مباحث اساسی سیستم قدرت خواهیم پرداخت و سپس با مدل‌سازی تجهیزات قدرت و خطوط انتقال آشنا می‌شویم؛ پس از آن با ماتریس‌های شبکه و روش‌های انجام پخش بار آشنا خواهیم شد و در بخش آخر آموزش نیز مباحث مربوط به پخش بار اقتصادی و سیستم‌های توزیع را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش بررسی سیستم‌ های قدرت ۱ – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حمیدرضا پیرجمادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 798,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بررسی سیستم‌ های قدرت ۱ – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی