اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور تری دی مکس – مدل سازی پلان دوبعدی آپارتمان ۴ طبقه با 3ds Max
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور تری دی مکس – مدل سازی پلان دوبعدی آپارتمان ۴ طبقه با 3ds Max

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حميدرضا مرصعی0
  • زمان:3 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

چنانچه شما در حوزه معماری چه طراحی داخلی و چه طراحی خارجی مشغول به کار هستید؛ یا اگر علاقه‌مند به ورود به دنیای بازی‌سازی هستید؛ آشنایی با یکی از نرم‌افزارهای سه‌بعدی برای شما امری ضروری و حیاتی محسوب می‌شود و در این بین، نرم‌افزار 3ds Max را می‌توان یکی از کارآمدترین نرم‌افزارها در حوزه مدل‌‌سازی و انیمیشن نام برد. در این فرادرس هدف بر این اساس استوار است که نیاز سه‌بعدی‌سازی پلان‌های دوبعدی در نرم‌افزار 3ds Max به صورت کامل برطرف شود.
دوره آموزش پروژه محور تری دی مکس – مدل سازی پلان دوبعدی آپارتمان ۴ طبقه با 3ds Max دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حميدرضا مرصعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور تری دی مکس – مدل سازی پلان دوبعدی آپارتمان ۴ طبقه با 3ds Max را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی