اطلاعات دوره
آموزش مدیریت پروژه کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت پروژه کاربردی

454,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 454,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.7
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:مزدک عبایی4.3
  • زمان:10 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در دوره مدیریت پروژه کاربردی مفاهیم پایه مدیریت پروژه، چرخه عمر پروژه‌ها، برخی تکنیک‌های پرکاربرد و نیز ملاحظاتی جهت ورود به حرفه‌ مدیریت پروژه با معماری آزاد (فارغ از نوع صنعت و سازمان) بیان می‌شود و می‌تواند به عنوان مدخل ورود به مسیر شغلی مدیریت پروژه مورد استفاده قرار گیرد. این دوره همچنین می‌تواند مورد استفاده مدیران پروژه‌های کوچک و متوسط قرار گیرد.در نظر داشته باشیم که در هر سازمانی مدیران عالی یا مدیر عامل تصمیماتی درباره اهداف سازمانی می‌گیرند اما فردی که در سازمان برای رسیدن به این اهداف برنامه‌ریزی می‌کند و نقشه راه را مشخص می‌کند مدیر پروژه است. بنابر مطلب گفته شده در بالا مدیریت پروژه شاخه‌ای از علم مدیریت است که به برنامه‌ریزی، کنترل و نظارت و اجرا می‌پردازد البته تمام موارد گفته شده در راستای اهداف سازمانی شکل می‌گیرند. یک مدیر پروژه با استفاده از علم مدیریت پروژه خود نقشه راه را ترسیم می‌کند بطوری که افراد درون سازمان کاملا بدانند که در روزها،ماه‌ها و حتی سال آتی چه مسیری را خواهند پیمود و همچنین مدیر پروژه هزینه‌های انجام کار و بودجه لازم برای اجرای کار را مشخص می‌کند. بطور کلی فردی که به عنوان مدیر پروژه در یک سازمان فعالیت می‌کند سه فاکتور مهم را در راس کار خود قرار می‌دهد. 1-زمان      2-هزینه    3-کیفیت مدیر پروژه با توجه به علم مدیریت پروژه و دانش و تجربه خود در این حوزه زمان لازم برای انجام پروژه و زمانی که برای اجرای هر بخش از پروژه صرف می‌شود را تعیین می‌کند و در قالب نمودار به مدیران عالی سازمان ارائه می‌دهد همچنین از دیگر وظایف مدیرپروژه نظارت و کنترل بر اجرای درست کار‌ها و کیفیت مطلوب خروجی‌ها است. برای اینکه بتوانیم به عنوان یک مدیرپروژه موفق کار کنیم ابتدا باید شناخت خوبی از سازمان داشته باشیم و این را بدانیم که اصول قابل اجرا در سازمان‌های کوچک با سازمان‌های بزرگ متفاوت است سپس بتوانیم پروژه خود را به درستی تعریف کنیم و برای آن برنامه ریزی کنیم  لازم به ذکر است که برنامه باید قابل اجرا و در راستای اهداف سازمانی باشد نظارت و کنترل بر اجرای درست برنامه از دیگر وظایف مدیر پروژه است. مدیر پروژه موفق فردی است که دانش و علم مدیریتی داشته باشد، تجربه و مهارت لازم در این حوزه را داشته باشد، توانایی مدیریت تیم داشته باشد و همچنین با نرم افزارهای حوزه مدیریت پروژه مانند:MSP،PRIMAVERA و.... آشنایی داشته باشد و پروژه خود را بر اساس استانداردPMBOK پیش ببرد. در این دوره شما می‎‌توانید هر آن‌چه یک مدیر پروژه باید بداند را یاد بگیرید و ذهن شما برای ورود به بازار کار مدیر پروژه آماده خواهد شد.  
دوره آموزش مدیریت پروژه کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط مزدک عبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 454,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت پروژه کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سمانه

ممنونم از استاد عبایی محترم. واقعا دوره ی جامع و فوق العاده ایه.

مریم

ممنون از تدریس عالی استاد عزیز، واقعا لذت بردم واقعا دوره کاربردی هست، به شدت پیشنهاد می‌کنم.

سلمان

سپاس از شما استاد عزیز نحوه انتقال رسانی مفهوم و محتوای درس بسیار عالیست موفق باشید

رضا

چقدر تفاوت هست بین استادی که سابقه اجرایی داره و استادی که فقط سابقه آکادمیک داره. ترکیب دانش و تجربه بسیار مفید بود. با سپاس از استاد عبایی عزیز و تمامی دوستانی که در تهیه این آمورش نقشی داشته اند.

زهرا

ممنون از استاد عبایی من بجز این دوره ، دوره PMBOK هم با ایشون گذروندم سپاسگزارم از ایشون و ممنونم که دلسوسازنه و کاملا ملموس تدریس میکنند و خیلی عالی که مطالب کاملا کاربردی مطرح شده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی