اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سازه های بتن آرمه ۲ – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش سازه های بتن آرمه ۲ – مرور و حل تست کنکور ارشد

798,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 798,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مسعود قمری0
  • زمان:3 ساعت و 1 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

طراحی سازه‌های بتن‌آرمه ۲، حاوی سرفصل‌هایی است که راه‌حل مسائل آن‌ها نسبت به مسائل طراحی سازه‌های بتن‌آرمه ۱ کوتاه‌تر است؛ به علاوه، مفاهیم مطرح شده نیز آسان‌تر هستند. ویژگی‌های یاد شده، این درس را تبدیل به یکی از تست‌خیزترین و امتیازآورترین دروس در آزمون کارشناسی ارشد کرده است. تسلط به نکات و تست‌های این درس می‌تواند گام مهمی در مسیر موفقیت در آزمون ارشد باشد. یادگیری سرفصل‌های این درس برای ورود به بازار کار و دنیای واقعی نیز ضروری است. برای مثال، طراحی دال‌ها و طراحی لرزه‌ای از مهم‌ترین مهارت‌هایی هستند که یک مهندس باید نکات آن‌ها را همیشه در ذهن داشته باشد.
دوره آموزش سازه های بتن آرمه ۲ – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود قمری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 798,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سازه های بتن آرمه ۲ – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی