اطلاعات دوره
آموزش نرم‌افزار کامسول
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار کامسول

224,950 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 224,950 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:17 نظر4.5
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:احمد عظیمی4.6
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم ‌‌افزار کامسول COMSOL ابزاری قدرتمند برای شبیه‌‌سازی بسیاری از پدیده‌‌های فیزیکی و شیمیایی است که بر پایه روش حل عددی المان محدود (Finite Element Method)، قابلیت حل معادلات دیفرانسلی را دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از ماژول‌های کامسول مثل ماژول انتقال حرارت، بسیاری از فرآیندهای موجود در طبیعت مثل فرایند شرایط مرزی را شبیه‌سازی کنند. در حال حاضر بسیاری از دانشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر دنیا مانند NASA، General Electrics، Millipore و غیره، این نرم‌افزار جهت انجام پروژه‌های صنعتی و تحقیقاتی خود استفاده می‌کنند. شاخص‌ترین قابلیت نرم‌افزار کامسول قابلیت چند فیزیکی (Multi physics) آن است که در آن کاربرد می‌تواند در یک محیط کاری، چندین پدیده‌ را با یکدیگر بررسی کرده و بین آنها ارتباط (Link) برقرار کند. همچنین در این نرم‌افزار تمام مراحل سه‌گانه شبیه‌سازی یعنی پیش‌پردازش (Preprocessing)، پردازش (Processing) و پس‌پردازش (Post processing)، همگی در محیط نرم‌افزار انجام می‌گیرند و دیگر نیازی به نرم‌افزارهای جانبی نخواهد بود. البته در صورت نیاز، می‌توان از قابلیت ارتباط هم‌زمان (Live Link) نرم افزار comsol با بسیاری از نرم‌افزارها مانند MATLAB، AutoCAD، Excel، Solidworks، Solid Edge، Inverter و Revit استفاده نمود. مجموعه‌ای از این خصوصیات و موارد دیگر، باعث برتری این نرم‌‌افزار نسبت به نرم‌‌افزارهای مشابه گردیده که لزوم یادگیری و استفاده از آن را بیان می‌کند. فواید نرم افزار COMSOL Multiphysics طراحی و شبیه‌سازی پروژه‌های مهندسی برق، مکانیک، علوم زمین، شیمی، فیزیک، نجوم و کوانتوم و هندسه امکان تعامل با نرم‌افزارهای مهندسی دیگر از جمله نرم‌افزارهای مدل سازی و ... تولید برنامه‌های شبیه‌سازی برای استفاده آسان تمامی افراد سازمان دوره آموزش کامسول دوره آموزش نرم‌افزار COMSOl Multiphysics در سه بخش تهیه شده است. در این سه بخش مباحث منتخب و پرکاربرد در حوزه‌های مکانیک سیالات، انتقال حرارت(heat transfer)، انتقال جرم و واکنش شیمیایی مطرح گردیده که دانشجویان می‌توانند علاوه بر یادگیری مثال‌های بیان شده در دوره، از نکات و انواع روش‌های بیان شده برای شبیه‌سازی کردن فرآیندهای مشابه استفاده کنند. به منظور یادگیری بهتر و همچنین ارزشیابی دانشجویان، دو پروژه و یک آزمون تستی در طول دوره قرار داده شده است که دانشجویان می‌توانند سطح دانش و مهارت خود را در این نرم‌افزار محک بزنند. بدون شک نگاه موجود در دوره پروژه محور کامسول منجر به یادگیری بهتر مخاطبان و شرکت‌کنندگان در دوره خواهد شد. همچنین با استفاده از تالار گفتگوی این دوره، امکان مطرح کردن سوال و همچنین رفع اشکال نیز وجود دارد. با توجه به محتوای این دوره می‌توان گفت که این دوره یکی از جامع‌ترین و کامل‌ترین آموزش‌های مربوط به نرم‌افزار کامسول به حساب می‌آید و به طور خلاصه می‌توان این دوره را آموزش جامع کامسول در نظر گرفت.    
دوره آموزش نرم‌افزار کامسول دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط احمد عظیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 224,950 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار کامسول را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سامان

با سلام دوره از لحاظ ساختاری، بسیار کاربردی است. به این صورت که بجای آنکه با توضیحات مفصل نوار ها و ابزار های نرم افزار شروع شود ، به مرور و در طول آموزش، قابلیت های مختلف نرم افزار، آموزش داده می‌شود. از لحاظ سر فصل های تحت پوشش نیز تا حد خوبی جامع است و به گونه ای است که بعد از این آموزش میتوانید قسمت های دیگر را خودتان امتحان کنید. با تشکر

حسام

با تشکر از استاد عظیمی محترم واقعاً در این زمان کم مطالبی گسترده ای آموزش داده شد که به من خیلی کمک کرد. برای دانشجویان رشته های مهندسی حتماً پیشنهاد میشود

وحید

با تشکر از آقای عظیمی عزیز بابت تهیه این آموزش بی نظیر واقعا جای خالی یه دوره فارسی کامسول که به ماژول های مهندسی شیمی بپردازه شدیدا حس میشد. مباحث مطرح شده بسیار عالی و استاد دوره بسیار با علم و قوی و بسیااااااااار با حوصله و دقت به حل مشکلات دانشجو می پردازه. واقعا تشکر میکنم و خسته نباشید میگم به آقای عظیمی عزیز بابت این رفتار حرفه ای. همچنین تشکر ویژه از تیم مکتب خونه بابت ایجاد پلتفرم مناسب جهت استفاده دانشجویان.

محمدمهدی

سلام من هنوز دوره رو به طور کامل ندیدم اما تا اینجای کار به شدت راضی بودم و به دوستانی که می خوان تازه نرم افزار کامسول رو یادبگیرن پیشنهاد می کنم استاد با توضیحات مثال های گوناگون بخش های مختلف رو نرم افزار رو شرح میدن که این باعث یادگیری بیشتر می گردد

سعید

به نظر من عالی بود

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی