اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مکانیک محیط های پیوسته – مرور و حل مساله
مسیر آموزشی

آموزش مکانیک محیط های پیوسته – مرور و حل مساله

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدمهدی سوری5
  • زمان:10 ساعت و 3 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

علم مکانیک را می‌توان به دو دسته مکانیک ذرات و اجسام صلب و مکانیک محیط‌های پیوسته تقسیم‌بندی کرد. هریک از این دو دسته شامل علوم استاتیک و دینامیک هستند. مکانیک محیط‌های پیوسته شاخه‌ای از علم مکانیک است که اجسام مورد بررسی در آن از بی‌نهایت ذره تشکیل شده‌اند. اثرات این ذرات بر یکدیگر و نیروهای بین آن‌ها موضوع مورد مطالعه در مکانیک محیط‌های پیوسته است. اجسام مختلف در اثر اعمال نیرو تغییر شکل می‌دهند، یا به نوعی وضعیت ذرات یک محیط نسبت به یکدیگر تغییر می‌کند و این تغییر به نیروهای بین ذرات و رفتار جسم در اثر نیرو وابسته است. یادگیری مکانیک محیط پیوسته، در زمینه‌هایی مانند تحلیل و طراحی سازه‌ها و ماشین‌آلات، پیش‌بینی و تحلیل رفتار مایعات و گازها، پیشرفت در علوم محاسباتی و مدل‌سازی عددی اهمیت دارد. همچنین این درس یکی از مواد امتحانی آزمون دکتری مهندسی مکانیک است و یادگیری آن بر روی رتبه کسب شده در این آزمون موثر است. در این آموزش، ابتدا به آشنایی با تانسورها و معرفی تانسورها می‌پردازیم، سپس تغییر مساحت و حجم ماده را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در ادامه، قوانین تعادلی محیط های پیوسته ارائه خواهند شد. در انتها بقای انرژی و تکانه خطی و زاویه‌ای را فرا خواهیم گرفت.
دوره آموزش مکانیک محیط های پیوسته – مرور و حل مساله دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت و 3 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی سوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مکانیک محیط های پیوسته – مرور و حل مساله را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی