اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شیمی آلی فلزی – جامع و کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش شیمی آلی فلزی – جامع و کاربردی

549,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 549,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:لیانا قاسمی4.6
  • زمان:6 ساعت و 31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شیمی آلی فلزی، در چند دهه گذشته پیشرفت های سریع و چشمگیری داشته است و کارهای پژوهشی قابل توجهی در این زمینه صورت می گیرد، همچنین مجله های علمی معتبری برای چاپ نتایج این پژوهش ها وجود دارند. علاوه بر اهمیت درس شیمی آلی فلزی، نحوه و نوع آموزش آن برای فراگیری بهتر مخاطبان نیز حائز اهمیت است و در همین زمینه کتاب های مختلف آموزشی به چاپ رسیده است. درس های این فرادرس به صورت پله ای و منظم نوشته شده است و مطالب شیمی آلی فلزی با زبانی ساده و منطبق با سرفصل کتاب های شیمی آلی فلزی که در اختیار دانشجویان قرار دارد به بیان مطالب می پردازد.
دوره آموزش شیمی آلی فلزی – جامع و کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط لیانا قاسمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 549,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شیمی آلی فلزی – جامع و کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی