اطلاعات دوره
آموزش حسابداری با سپیدار برای شرکت‌های خدماتی
مسیر آموزشی

آموزش حسابداری با سپیدار برای شرکت‌های خدماتی

339,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.1/5
وضعیت قیمت: 339,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

در این دوره، ابتدا مفاهیم اولیه حسابداری و بستن حساب‌ها مرور و آموزش داده می‌شود، سپس فرایند‌های کاری شرکت‌های خدماتی مورد بررسی قرار گرفته و قسمت حسابداری نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم به‌صورت کامل آموزش داده می‌شود. علاوه بر این، فعالیت‌های حسابداری یک شرکت خدماتی نمونه به صورت کامل توضیح داده شده است و این فعالیت‌ها در نرم‌افزار حسابداری سپیدار ثبت می‌گردد. تفاوت اصلی این دوره با سایر دوره‌های آموزش نرم‌افزار این است که در این دوره علاوه بر مفاهیم حسابداری مورد نیاز بازار کار، نرم‌افزار سپیدار همکاران سیستم ویژه شرکت‌های خدماتی به‌صورت کاملا کاربردی آموزش داده می‌شود.   تهیه بسته نرم‌افزاری سپیدار همکاران سیستم (نسخه آموزشی)؛ برای انجام دادن پروژه پایانی و گذراندن این دوره با موفقیت و دریافت گواهی‌نامه شرکت سپیدار سیستم آسیا(عضو گروه شرکت‌های همکاران‌‌سیستم) لازم است که بسته آموزشی نرم‌افزار سپیدار همکاران‌‌سیستم را تهیه فرمایید. لازم به ذکر است که مجموعه مکتب‌خونه تعهدی بابت ارسال بسته آموزشی، نصب نرم‌افزار سپیدار همکاران‌‌سیستم و پشتیبانی از آن ندارد. توصیه می‌شود قبل از خرید این دوره آموزشی، نسبت به خرید بسته آموزشی نرم‌افزار سپیدار همکاران‌‌سیستم و نصب آن اقدام فرمایید.   بسته‌ آموزشی نرم‌افزار سپیدار همکاران‌‌سیستم را می‌توانید از نمایندگی‌های معتبر شرکت سپیدار سیستم آسیا (عضو گروه شرکت‌های همکاران‌‌سیستم) تهیه فرمایید. جهت خرید بسته می‌توانید از طریق لینک زیر در خواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان مربوطه با شما تماس بگیرند. ثبت درخواست خرید بسته آموزشی در صورت نیاز می‌توانید با شماره‌های زیر با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.کاربران تهران: 02833328812کاربران شهرستان :02833328812همراه: 09335101920 بیشتر بدانید
دوره آموزش حسابداری با سپیدار برای شرکت‌های خدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.1 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط محمد علی ناصریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 339,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش حسابداری با سپیدار برای شرکت‌های خدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

متاسفانه علی رغم توضیحات درج شده، این دوره مبانی حسابداری را به شما آموزش نمی دهد و فقط مروری از آنها رد می شود. آن هم به صورت پاورپوینتی و از روی اسلاید خوانی رو به دوربین. اگر حسابداری بلد هستید و مبانی حسابداری را در دانشگاه یاد گرفته اید؛ این دوره می تواند در یادگیری نرم افزار سپیدار سیستم مفید باشد. ولی اگر حسابداری نمی دانید، این دوره مناسب شما نیست.

فریا

با عرض سلام و خدا قوت خدمت تیم مکتب خونه و استاد گرامی دوره جناب آقای محمد علی ناصریان بابت تهیه این دوره عالی من از دوره رضایت کامل دارم تمام مطالبی که برای شرکتهای خدماتی لازم است با جزئیات بیان شده و تمام گیر و گورهایی که ممکن است حین کار با آن برخورد شود بیان شده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی