اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ایمرسیو ریدر Immersive Reader برای یادگیری و تدریس زبان های خارجی
مسیر آموزشی

آموزش ایمرسیو ریدر Immersive Reader برای یادگیری و تدریس زبان های خارجی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ضرورت یادگیری یک یا چند زبان خارجی معتبر بین‌المللی، بر هیچ‌کس پوشیده نیست. ابعاد مختلف زندگی شغلی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و تحصیلی ساکنان کره زمین چنان در هم تنیده شده است که چاره‌ای جز یادگیری یک یا چند زبان عمده بین‌المللی برای هیچ‌کس باقی نمانده است. هر روزه ابزارهای فراوانی جهت کمک، تسهیل و تسریع یادگیری و آموزش زبان‌های خارجی توسط سازمان‌ها و متخصصان گوناگون معرفی می‌شود. در این فرادرس تلاش شده است که تمام مراحل کاربرد عملی این سامانه هوشمند و مدرن، آموزش داده شود. پس از پایان این آموزش، کلیه زبان‌آموزان و مدرسان زبان‌های معتبر خارجی، می‌توانند در تمام مقاطع تحصیلی و سطوح زبانی، از این سامانه برای یادگیری و تدریس صحیح‌تر، سریع‌تر و کارآمدتر زبان‌های خارجی استفاده کنند.
دوره آموزش ایمرسیو ریدر Immersive Reader برای یادگیری و تدریس زبان های خارجی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اسماعیل سعیدی رباط مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ایمرسیو ریدر Immersive Reader برای یادگیری و تدریس زبان های خارجی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی