اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساخت متریال سه بعدی از عکس سابستنس تری دی سمپلر با Substance 3D Sampler
مسیر آموزشی

آموزش ساخت متریال سه بعدی از عکس سابستنس تری دی سمپلر با Substance 3D Sampler

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ساخت متریال‌های واقع‌گرایانه به یکی از دغدغه‌های هنرمندان دنیای گرافیک کامپیوتری (CG) تبدیل شده است و شرکت‌های زیادی برای رفع این نیاز اساسی دست به کار شده‌اند. شرکت ادوبی با ارائه دو نرم‌افزار قدرتمند متریال‌سازی به نام‌های سابستنس پینتر و سابستنس دیزاینر به یکی از غول‌ها در میان کمپانی‌های تولید متریال و تکسچر تبدیل شد. ولی از آنجایی که کار با این نرم‌افزارها بسیار پیچیده بودند؛ شرکت ادوبی با ارائه نرم‌افزار کمکی سابستنس سمپلر (Substance 3D Sampler) دریچه جدیدی برای ساخت متریال‌های فوق حرفه‌ای ویژه کاربران عمومی دنیای سی جی فراهم کرد. شما با یادگیری این نرم‌افزار به راحتی می‌توانید هر عکسی را با چند کلیک تبدیل به متریال کنید و با ابزارهای آماده و فوق حرفه‌ای که در اختیار دارید، با کمک خلاقیت و بر اساس نیازهای پروژه خود به ترکیب‌های بی‌نظیر و ساخت متریال‌های فوق حرفه‌ای بپردازید. توجه کنید همه فیلترها به صورت آماده در اختیار شما قرار می‌گیرد. شما کافی است فقط این فیلترها را باهم ادغام کنید، و در نهایت با خروجی بر اساس نرم‌افزار‌های مختلف به راحتی آن‌ها را در پروژه‌های خود استفاده کنید.
دوره آموزش ساخت متریال سه بعدی از عکس سابستنس تری دی سمپلر با Substance 3D Sampler دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 26 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسین نظریافت طوسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساخت متریال سه بعدی از عکس سابستنس تری دی سمپلر با Substance 3D Sampler را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی