اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
مارکتینگ پلن چیست؟ – مفاهیم و انواع برنامه بازاریابی (رایگان)
مسیر آموزشی

مارکتینگ پلن چیست؟ – مفاهیم و انواع برنامه بازاریابی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تجزیه و تحلیل بازار، اهداف بازاریابی، مخاطبان هدف، استراتژی‌های بازاریابی، تاکتیک‌های بازاریابی، بودجه بازاریابی و معیارهای سنجش جزو مفاهیم کلیدی در یک برنامه بازاریابی هستند. تجزیه‌وتحلیل بازار، به درک عمیق از بازار هدف، رقبا، نقاط قوت و ضعف و فرصت‌های کسب‌وکار می‌پردازد. اهداف بازاریابی باید مشخص، قابل اندازه‌گیری، قابل دسترس، مرتبط و دارای زمان‌بندی مشخص (SMART) باشند. استراتژی‌های بازاریابی روش‌هایی را تعیین می‌کنند که برای رسیدن به اهداف بازاریابی و جذب مشتریان هدف به کار گرفته می‌شوند و تاکتیک‌های بازاریابی اقدامات عملی برای اجرای این استراتژی‌ها هستند. برای کسب‌وکارها، استفاده از مارکتینگ پلن می‌تواند شانس موفقیت آن‌ها را افزایش دهد، زیرا با داشتن یک برنامه منظم و هدفمند، دستیابی به اهداف بازاریابی و موفقیت در بازار آسان‌تر می‌شود. این برنامه بهبود عملکرد بازاریابی را از طریق انجام فعالیت‌های هدفمند و منسجم و استفاده کارآمدتر از منابع ممکن می‌سازد. همچنین، با جلوگیری از اتلاف منابع و هزینه‌های غیرضروری، کاهش هزینه‌ها را به دنبال دارد. مارکتینگ پلن به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا نیازها و خواسته‌های مشتریان را دقیقا درک کنند و محصولات و خدماتی را ارائه دهند که به این نیازها پاسخ می‌دهد، در نتیجه رضایت مشتری را افزایش می‌دهد.
دوره مارکتینگ پلن چیست؟ – مفاهیم و انواع برنامه بازاریابی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مارکتینگ پلن چیست؟ – مفاهیم و انواع برنامه بازاریابی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی