اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش آر پی جی میکر – ساخت بازی های نقش آفرینی بدون کدنویسی با RPG Maker
مسیر آموزشی

آموزش آر پی جی میکر – ساخت بازی های نقش آفرینی بدون کدنویسی با RPG Maker

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

شما به عنوان کسی که مایل به ورود به دنیای بازی‌سازی هستید، با این آموزش همراه شوید تا یک بازی نقش‌آفرینی را از صفر شروع کرده و طراحی بخش‌های مختلف مانند خط روایی، ساخت کاراکترها و نبردهای حماسی‌ را فرا بگیرید. بر اساس آمار جهانی تا سال ۲۰۲۱ صنعت بازی‌سازی بزرگ‌ترین سهم از بازار سرگرمی را به ارزش ۱۷۶ میلیارد دلار، به خودش اختصاص داده است. با این حساب شما با یادگیری بازی‌سازی علاوه بر بهبود قدرت تخیل و توانایی خلق داستان‌های جدید، در این بازار نیز سهیم خواهید شد. بازی‌سازی نیازمند تیم کاملی اعم از گرافیست، برنامه‌نویس، گروه صدا و انیمیشن‌ساز است. اما نگران نباشید! شما با RPG Maker یک استودیو کامل در اختیار خواهید داشت و می‌توانید اولین بازی خودتان را به صورت یک‌نفره طراحی و راهی بازار کنید. ساخت بازی شما را با فرایندهای مختلفی آشنا می‌کند، قدرت داستان سرایی شما را به چالش خواهد کشید، خلاقیت شما در طراحی محیطی جذاب و تعاملی را محک خواهد زد و بازتاب پیچش‌های ذهنی شما برای مخاطب خواهد بود. اگر خود را فرد خلاقی می‌دانید، بازی‌سازی بهترین میدان برای بروز خلاقیت شماست و دلیل آن، بدون مرز و محدودیت بودن دنیای بازی‌ها است.
دوره آموزش آر پی جی میکر – ساخت بازی های نقش آفرینی بدون کدنویسی با RPG Maker دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 1 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساسان سلطان احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش آر پی جی میکر – ساخت بازی های نقش آفرینی بدون کدنویسی با RPG Maker را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی