اطلاعات دوره
تهویه مطبوع
مسیر آموزشی

تهویه مطبوع

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4.6
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:بهرنگ سجادی4.5
  • زمان:19 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سیستم های تهویه مطبوع یکی از بخش های اصلی تاسیسات مکانیکی ساختمان به شمار می آید.تهویه مطبوع علمی است که به بررسی اصول کنترل درجه حرارت،رطوبت،سرعت و تمیزی هوا در محیط به منظور رسیدن به شرایط آسایش انسان می پردازد.شبکه های توزیع آب مصرفی،جمع آوری فاضلاب و توزیع گاز طبیعی سایر بخش های اصلی تاسیسات مکانیکی ساختمان را تشکیل می دهد.   برای دانلود جداول درس از این لینک استفاده کنید.   ***متأسفانه جلسه اول این کلاس ضبط نشده‌است***
دوره تهویه مطبوع دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط بهرنگ سجادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تهویه مطبوع را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید عقیل

ممنونم از دکتر سجادی عزیز و سایت خوب شما برای این آموزش. فقط اگر ممکن است منابع کتابی این دوره را هم معرفی کنید تا ما بتونیم ازش استفاده کنیم.

کاربر مکتب‌خونه

بنده با اسن دوره ها بسیار و بسیار ارتباط برقرار کردم و مفید هستند

کاربر مکتب‌خونه

تدریس فوق العاده کاربردی بود با تشکر از شما و دکتر سجادی

مجتبی

دوره بسیار مفیدی بود و از استاد عزیز بدلیل توضیحات بسیار خوبشون و از مجموعه مکتب خونه به دلیل ارائه این آموزش تشکر میکنم.فقط اینکه جلسه اول و جلسه اخر ضبط نشده بود.

محمد

دوره بسیار خوبی هست، در وقت بسیار کم مطالب مفیدی ارائه میشه کاملا مشخص هست که مدرس در صنعت تاسیسات کار کرده و فقط به تئوری اکتفا نکرده.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی