اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ضمایر ملکی در آلمانی – به زبان ساده و رایگان
مسیر آموزشی

آموزش ضمایر ملکی در آلمانی – به زبان ساده و رایگان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ضمایر، نقش بسیار مهمی در ساختار و تداول جملات آلمانی دارند و به مبدیان در فهم درست این زبان کمک شایانی می‌کنند. ضمایر ملکی در زبان آلمانی در دو نوع ملکی شخصی و غیرشخصی هستند که نقش‌های مختلفی را در جملات بر عهده دارند. بدون آشنایی با این ضمایر، درک و استفاده صحیح از جملات و تفاوت‌های مفهومی زبان آلمانی مشکل خواهد بود. بنابراین، فهم دقیق این ضمایر و کاربرد صحیح آن‌ها، پایه و اساسی برای افرادی است که می‌خواهند زبان آلمانی را به طور کامل یاد بگیرند. در این آموزش، ابتدا مفهوم و کاربردهای ضمایر ملکی را مرور می‌کنیم و سپس، قواعد و الگوهای استفاده از آن‌ها را یاد می‌گیریم و سپس، با تمرینات عملی و نوشتاری، مفاهیم و قواعد مذکور را تثبیت خواهیم کرد. برای انجام تمرین‌های عملی، فعالیت‌های گفتاری خواهیم داشت و در نهایت، با مطالعه متون و مثال‌های متنوع، آشنایی عمیق‌تری با کاربردهای ضمایر ملکی در زبان آلمانی کسب خواهیم کرد.
دوره آموزش ضمایر ملکی در آلمانی – به زبان ساده و رایگان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 46 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ضمایر ملکی در آلمانی – به زبان ساده و رایگان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی