اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی گلابتون دوزی – عملی و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی گلابتون دوزی – عملی و به زبان ساده

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:نسرین کیومرثی0
  • زمان:3 ساعت و 21 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گلابتون‌دوزی هنری است که در آن از نخ گلابتون برای دوزندگی استفاده می‌شود و از نخ گلابتون برای اجرای آن استفاده خواهد شد. از این هنر، می‌توان در تابلوها، رومیزی‌ها و لباس‌ها استفاده کرد. گلابتون‌دوزی با تلفیق رشته‌های قیطان‌دوزی، دوخت نخ گلابتون و همچنین با سرمه‌دوزی، دوخت‌های زیبایی را تشکیل می‌دهد. در این آموزش، ابتدا انتقال طرح و شیوه‌های آماده‌سازی پارچه، جهت دوخت گلابتون و سپس دوخت‌های مقدماتی این هنر شامل دوخت‌های بست‌دوزی، دوخت‌های داربستی‌دوزی و همچنین انواع دوخت‌های خط‌دوزی و توردوزی انواع گل‌ها و طرح‌های مربوط به این کار، آموزش داده می‌شود. در انتهای این فرادرس، منگوله‌دوزی و دوخت‌های تلفیق با مروارید و غیره نیز آموزش داده خواهد شد، در این راستا برجسته‌سازی که تلفیق با هنر تکه‌دوزی است و باعث می‌شود که شما علاوه بر هنر گلابتون‌دوزی، تکه‌دوزی را نیز یاد بگیرید و بتوانید کارهای خود را به شیوه‌ سه‌بعدی، کلاژ و یا برجسته اجرا کنید. برای دوخت حشرات و گل‌های برجسته، دوخت برجسته‌دوزی گلابتون، بسیار کاربرد دارد. این هنر زیبا را می‌توانید با سرمه‌دوزی و یا با جواهردوزی تلفیق‌کرده و کارهای خود را به صورت مدرن اجرا کنید.
دوره آموزش مقدماتی گلابتون دوزی – عملی و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسرین کیومرثی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی گلابتون دوزی – عملی و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی