اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان فرانسه – کتاب Taxi سطح A1 – فصل 6 تا 9
مسیر آموزشی

آموزش زبان فرانسه – کتاب Taxi سطح A1 – فصل 6 تا 9

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مریم دهداری5
  • زمان:3 ساعت و 40 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کتاب Taxi یکی از پرکاربردترین مجموعه کتاب‌های آموزشی زبان فرانسه برای رده‌های سنی مختلف است. این کتاب از طریق داستان‌ها، دیالوگ‌ها و موقعیت‌های واقعی و روزمره، زبان فرانسه را به روشی جذاب و سرگرم‌کننده آموزش می‌دهد و با تمرینات متنوع و متعدد بر روی تمام مهارت‌های زبانی از جمله گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن تمرکز دارد. کتاب Taxi، شامل ۹ فصل است و هر فصل ۴ درس و هر درس یک دیالوگ دارد و به همراه یک بخش کامل گرامر که همه این موارد مکمل هم هستند. یادگیری یک زبان، علاوه بر این که مهارتی بسیار مهم است، باعث آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم‌های دیگر می‌شود. فرهنگ و زبان، هر دو رابطه مستقیمی با هم دارند. در این آموزش، گام‌به‌گام با کتاب پیش می‌رویم و لغات، گرامرها و جملات مورد نیاز را به همراه مثال و تمرین یاد می‌گیریم. می‌آموزیم در رابطه با گذشته خود صحبت کنیم و یا حتی برنامه‌های آینده خود را توضیح دهیم. در پایان به سطح مناسبی می‌رسیم که می‌توانیم به راحتی جمله‌سازی و صحبت کنیم.
دوره آموزش زبان فرانسه – کتاب Taxi سطح A1 – فصل 6 تا 9 دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مریم دهداری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان فرانسه – کتاب Taxi سطح A1 – فصل 6 تا 9 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی