اطلاعات دوره
آمار توصیفی
مسیر آموزشی

آمار توصیفی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

موضوع آمار توصیفی (Descriptive statistics) تنظیم و طبقه‌بندی داده‌ها، نمایش ترسیمی، و محاسبهٔ مقادیری از قبیل نما، میانگین، میانه و ... می‌باشد که حاکی از مشخصات یکایک اعضای جامعهٔ مورد بحث است. در آمار توصیفی اطلاعات حاصل از یک گروه، همان گروه را توصیف می‌کند و اطلاعات به دست آمده به دسته‌جات مشابه تعمیم داده نمی‌شود. به‌ طور کلی از سه روش در آمار توصیفی برای خلاصه‌سازی داده‌ها استفاده می‌شود: استفاده از جداول استفاده از نمودار محاسبه مقادیری خاص که نشان‌دهنده خصوصیات مهمی از داده‌ها باشند دانلود اسلایدها متأسفانه جلسات اول و دوم این کلاس ضبط نشده‌است.
دوره آمار توصیفی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط امیررضا اصنافی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آمار توصیفی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

مجتبی

عالی

شاهین

با عرض پوزش، اين نحوه آموزش ديگه تقريبا مرسوم نيست و حجم بالاي از نت نتيجه كيفيت پايين كار رو موجب شده! ضمن ارج گذاشتن به زحمات همه عزيزان، ضبط برنامه توسط بردهاي ديجيتال قطعا بهتر و مناست‌تر هست. مجدداً از تدريس استاد محترم سپاس‌گذارم

کاربر مکتب‌خونه

5

نسرین

سلام خیلی ممنون آموزش استاد عالی بود فقط مطالب آموزشی که روی پرده نشون داده میشد واضح نبودند لطفا فایل پی دی اف یا پاورپوینتی که استاد از رش تدریس را انجام میدهند را هم بگذارید برای دانلود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی