اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بیوشیمی غشا – جامع و با مفاهیم کلیدی
مسیر آموزشی

آموزش بیوشیمی غشا – جامع و با مفاهیم کلیدی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

غشا به عنوان یک مرز، سلول ها و البته اندامک ها را از محیط اطراف خود مجزا می کند. تفکیک صورت گرفته سبب ایجاد محیط های مختلف با کارکردهای متفاوت می شود. علاوه بر این، غشا با نقش های متنوعی که دارد، هماهنگی هر یک از این بخش ها با محیط اطراف خود را موجب می گردد به نحوی که اختلال در غشا با بروز شماری از بیماری ها در ارتباط است. از دیگر سو، آشنایی بیش از پیش با غشا موجب تولید شماری از داروها جهت درمان بیماری های مختلف شده است و لذا در این فرادرس، غشا را از دیدگاه بیوشیمیایی و در 5 درس مورد بررسی قرار خواهیم داد.
دوره آموزش بیوشیمی غشا – جامع و با مفاهیم کلیدی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدمهدی باباشمسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بیوشیمی غشا – جامع و با مفاهیم کلیدی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی