اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کلان داده و پایگاه داده غیر رابطه ای NOSQL
مسیر آموزشی

آموزش کلان داده و پایگاه داده غیر رابطه ای NOSQL

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدحسین نجات0
  • زمان:3 ساعت و 30 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

پایگاه های داده NoSQL رویکردهای متفاوتی را برای حل مشکلات کلان داده اتخاذ می‌کنند. بسیاری از ملاحظات معماری و طراحی مانند طراحی بدون طرح خاص بودن (عدم تبعیت از ساختار رابطه‌ای و جدول)، مصالحه با ویژگی‌های ACID که این ویژگی‌ها منجر به ایجاد جامعیت در پایگاه داده می‌شود، پردازش عمدتا مبتنی بر RAM برای مجموعه‌ای از داده‌های بزرگ، و ذخیره‌سازی مبتنی بر کلید - مقدار یا سند که در پایگاه‌های داده NoSQL با هدف مدیریت کلان‌داده‌ها در نظر گرفته شده‌اند. در این فرادرس ضمن معرفی پایگاه داده غیر رابطه‌ای به انجام عملیات معمول روی کلان‌داده می‌پردازیم. همچنین انواع پایگاه داده‌های غیر رابطه‌ای را به صورت مجزا مورد بررسی قرار می‌دهیم و آن‌ها را در مثال‌های متنوع به کار می‌بریم.
دوره آموزش کلان داده و پایگاه داده غیر رابطه ای NOSQL دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدحسین نجات مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کلان داده و پایگاه داده غیر رابطه ای NOSQL را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی