اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بنچ‌ مارکینگ یا الگوبرداری در بازاریابی Benchmarking
مسیر آموزشی

آموزش بنچ‌ مارکینگ یا الگوبرداری در بازاریابی Benchmarking

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:زینب خوش چهره3.7
  • زمان:2 ساعت و 54 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از مهم‌ترین بایدهای پیشرفت هر کسب‌وکاری، استفاده از ترازوی مقایسه است. برای عملکرد بهتر در هر مجموعه ای باید فرایندها، محصولات، کیفیت خدمات، عملکرد و حتی وب‌سایت محک زده شوند. بنچ مارک یک ابزار قدرتمند برای شناسایی و بهبود عملکرد کسب‌وکارها و سازمان‌ها است. این روش، به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با مقایسه خود با رقبا و استفاده از بهترین روش‌های موجود در صنایع مختلف، فرصت‌های بهبود را شناسایی کرده و عملکرد خود را بهبود بخشند. با استفاده از بنچ مارک، کسب‌وکارها می‌توانند راه‌های نوآوری، بهبود کیفیت و کاهش هزینه‌ها را پیدا کنند و این امر می‌تواند به تقویت رقابت‌پذیری کسب‌وکار در بازار کمک کند. در این آموزش یاد خواهیم گرفت چگونه از یک ابزار مفید برای ارزیابی و انتخاب بهترین مدل استفاده کنیم.
دوره آموزش بنچ‌ مارکینگ یا الگوبرداری در بازاریابی Benchmarking دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 54 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زینب خوش چهره مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بنچ‌ مارکینگ یا الگوبرداری در بازاریابی Benchmarking را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی