اطلاعات دوره
TOEFL iBT: Listening and Speaking
مسیر آموزشی

TOEFL iBT: Listening and Speaking

303,600 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3.2/5
وضعیت قیمت: 303,600 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:6 نظر2.3
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:علی حامدبرقی2.3
  • زمان:6 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آزمون TOEFL iBT  یک آزمون سنجش سطح دانش و توانایی درک و استفاده از زبان انگلیسی برای داوطلبانی است که قصد ادامه‌ی تحصیل در دانشگاه‌های خارج از کشور یا ارائه‌ی یک گواهی آزمون زبان انگلیسی معتبر به دانشگاه‌های داخل کشور در مقطع دکتری را دارند. در این آزمون، هر چهار مهارت Reading، Listening، Speaking و Writing مورد سنجش قرار می‌گیرند و بنابراین آشنایی با هریک از مهارت‌های آزمون و نوع سوالات و نحوه‌ی پاسخ دادن به آن‌ها برای کسب نمره‌ی بهتر از اهمیت زیادی برخوردار است. نمره‌ی این آزمون بین صفر تا 120 است و غالبا نمره‌ی بالای 85 نمره‌ی قابل قبولی برای اکثر دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی تلقی می‌شود. در این بخش، نحوه‌ی خواندن متون Listening و Reading، آشنایی با قالب سوالات و جواب دادن به آن‌ها با استفاده از یک نرم‌افزار آموزشی شبیه‌ساز آزمون واقعی تافل مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. نمونه سوالاتی نیز برای self-study و تمرین بیشتر، هم روی نرم‌افزار و هم سایت به منظور ارزیابی شرکت‌کنندگان وجود دارد. توضیحات درس به زبان‌های انگلیسی و فارسی هستند تا افراد بیشتری بتوانند با توجه به سلیقه‌ی یادگیری خود از دوره و مباحث آن استفاده کنند.   از آگوست سال ۲۰۱۹ تغییراتی در آزمون تافل ایجاد شده است که توصیه می‌شود از اینجا بیشتر مطالعه کنید.
دوره TOEFL iBT: Listening and Speaking دوره‌ای با امتیاز نهایی 3.2 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط علی حامدبرقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 303,600 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره TOEFL iBT: Listening and Speaking را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

سید احسان

اصلا دوره مناسبی نبود. به هیچ عنوان توصیه نمیشه. مطالب ارائه شده سطحی بودند و برای آمادگی برای تافل اصلا مناسب نیستند.

مهدی

افتضاح بود.

سجاد

تهیه این دوره رو به دیگران توصیه نمیکنم. از دوره راضی نیستم

حسان

دوره وحشتناک بدی بود. در هر جلسه کلا 2 یا 3 دقیقه در مورد مبحث درس حرف زده میشه. توی این چند دقیقه کم هم راهکار و تریک خاصی برای جواب دادن به سوالا گفته نمیشه. باقی صحبتا یه سری حرف تکراری در مورد نرم افزاره که تو هر قسمت هی تکرار میشه. تکرار یک در میون به انگلیسی و فارسی... بیان استاد بسیار بد بود و کلاس کاملا فرسایشی و خسته کننده! تعداد پروژه ها و تکالیف بسیار کم بود و سرعت تصحیح هم خیلی کند. اولین دوره زبانی که برداشتم از مکتبخونه، دوره رایتینگ خانم شمس بود. به شخصه اثر مثبت اون کلاس باعث شد این دوره رو بردارم. ولی به هیچ وجه مثل هم نیستن. این کجا و آن کجا...

امیرمحمد

سلام به نظر من هم اصلا شبیه دوره آموزشی نبود بلکه کار با نرم افزار توضیح داده میشد و سوالات و جواب نرم افزار صرفاً بازگو میشد! و توضیحات کار با نرم افزار که چجوری باید با نرم افزار کار بشه بارها و بارها و بارها بیان میشد!! که واقعا ملال آور بود.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی