اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش منطق – پایه دهم
مسیر آموزشی

آموزش منطق – پایه دهم

269,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 269,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

از نظر ارسطو، منطق علم نیست بلکه وسیله ای برای ارزش گذاری و جلوگیری از خطا در اندیشه است. از آن جا که انسان تنها موجودی است که می اندیشد، پس تنها موجودی است که اندیشه اش دچار خطا می شود. منطق، ابزاری است برای یافتن و اصلاح خطای در اندیشه. از این رو ، منطق را مقدمه فلسفه می دانند و با همین نگرش در مدارس و رشته علوم انسانی، آموزش منطق قبل از فلسفه انجام می شود. کتاب منطق برای دانش آموزان دهم انسانی حاوی مطالب بسیار مفید در زمینه شناخت کلمات و مخصوصا قضایا (جملات منطقی) و نیز شناخت انواع مغالطه ها (خطاهای اندیشه) است که فهرست آن در پایان کتاب موجود است. یکی از بهترین روش های آزموده شده در تدریس کتاب منطق، استفاده از جدول و ارائه تصویری کلی از هر درس در ابتدای هر جلسه است. در ادامه نیز جوانب مختلف دروس، مورد بررسی قرار می گیرد.
دوره آموزش منطق – پایه دهم دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط کیوان محب خسروی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 269,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش منطق – پایه دهم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی