اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تفسیر نوار قلب یا ECG
مسیر آموزشی

آموزش تفسیر نوار قلب یا ECG

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد روان0
  • زمان:3 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نوار قلب یا الکتروکاردیوگرام نموداری است که کارکرد الکتریکی قلب را در هر ضربان نشان می‌دهد. در این آموزش تفسیر نوار قلب به صورت گام‌به‌گام، نظام‌مند و برپایه فهم درست و عمیق سازوکار الکتروکاردیوگرافی را یاد می‌گیریم. داشتن مختصر دانشی از فیزیولوژی قلب در ارتباط برقرار کردن با نوار قلب، کمک‌کننده خواهد بود و با تمرین‌های نوارخوانی گام‌به‌گام و در بیماران واقعی، آموخته‌های ما تثبیت‌شده و گرفتار فراموشی نخواهیم شد. به‌طور مشخص‌تر خواهیم آموخت که برای تفسیر نوار قلب از کجا آغاز کنیم و چه مواردی را مرحله‌به‌مرحله بررسی کنیم تا چیزی از نظر ما جا نمانده باشد و به تشخیص برسیم. در ابتدای فرادرس خیلی کوتاه، از سیستم هدایت الکتریکی قلب و دستگاه نوار قلب سخن خواهیم گفت تا بدانیم سرچشمه شکل‌های مختلف امواج چیست و چه چیزی آن‌ها را تغییر می‌دهد. سپس تفسیر گام‌به‌گام ECG را با نوار قلب نرمال دنبال خواهیم کرد.
دوره آموزش تفسیر نوار قلب یا ECG دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد روان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تفسیر نوار قلب یا ECG را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی