اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سامانه ثبت قرارداد اجاره مسکن
مسیر آموزشی

آموزش سامانه ثبت قرارداد اجاره مسکن

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سامانه ثبت قرارداد اجاره مسکن که با هدف رصد و نظارت بر بازار مسکن راه‌اندازی شده است، باعث کاهش مراجعه موجر و مستاجر به بنگاه املاک می‌شود و آن‌ها می‌توانند از طریق سامانه، نسبت به ثبت قرارداد اجاره مسکن اقدام کنند. با توجه به اینکه تاکنون به منظور تنظیم قرارداد اجاره مسکن و اخذ کد رهگیری مربوطه، باید هزینه‌ای از جانب موجر و مستاجر به بنگاه‌های املاک پرداخت می‌شد، این سامانه باعث کاهش هزینه‌ها در این زمینه شده است. با توجه به اینکه تعهدات طرفین قرارداد اجاره مسکن از طریق این سامانه مکتوب ثبت می‌شود به مراتب باعث کاهش دعاوی ناشی از انکار تعهدات، اختلافات موعد تحویل ملک به مستاجر و یا دعاوی صدور حکم تخلیه مستاجر می‌شود. در این آموزش تلاش بر آن است در خصوص معرفی سامانه ثبت قرارداد اجاره مسکن و بخش‌های مختلف آن توضیح داده شود. همچنین به نحوه احراز هویت در سامانه و مدارک لازم برای ثبت قرارداد اجاره مسکن اشاره می‌شود. مخاطبان علاوه بر آشنایی با فرایند تنظیم و ثبت قرارداد اجاره مسکن، با نحوه ثبت مکان ملک و استعلام کد رهگیری آشنا می‌شوند.
دوره آموزش سامانه ثبت قرارداد اجاره مسکن دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سامانه ثبت قرارداد اجاره مسکن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی