اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور کامسول – شبیه سازی ترانسفورماتور تک فاز و سه فاز
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور کامسول – شبیه سازی ترانسفورماتور تک فاز و سه فاز

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار COMSOL Multiphysics، یک ابزار مدل‌سازی و شبیه‌سازی تخصصی در زمینه‌های مهندسی و علوم کاربردی است. این نرم‌افزار برای شبیه‌سازی مسائل پیچیده در زمینه‌های مختلف از جمله مهندسی برق، مهندسی مکانیک، نیروی محرکه، الکترومغناطیس و دینامیک سیالات استفاده می‌شود. با توجه به این که کشور ایران در زمینه طراحی و ساخت ترانسفورمرهای الکتریکی سابقه‌ای طولانی و قوی دارد؛ داشتن دانش کافی در زمینه طراحی، فهم و شبیه‌سازی ترانسفورماتورها می‌تواند بسیار مفید باشد و فرصت‌های شغلی مهمی را برای افراد فراهم کند. با توجه به نکات مطرح‌شده، نرم‌افزار‌های تخصصی در زمینه شبیه‌سازی و ساخت، بسیار بیشتر از گذشته در کانون توجه قرار گرفته‌اند. در این آموزش، ابتدا یک ترانسفورماتور تک‌فاز، سپس یک ترانسفورماتور سه‌فاز را به صورت کامل شبیه‌سازی و تجزیه‌وتحلیل کنیم. این فرادرس، علاوه بر توسعه مهارت‌های شبیه‌سازی، به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های تحلیل مغناطیسی در محیط‌های مختلف ترانسفورماتور را به خوبی درک کنیم. در طول آموزش، تمام مراحل مرتبط با واردسازی هندسه طرح، معرفی مواد، شناخت فیزیک‌های مربوطه و تحلیل نتایج در نرم‌افزار کامسول به صورت جامع پوشش داده می‌شود.
دوره آموزش پروژه محور کامسول – شبیه سازی ترانسفورماتور تک فاز و سه فاز دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط محمدجواد همائی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور کامسول – شبیه سازی ترانسفورماتور تک فاز و سه فاز را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی