اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دیمکاری یا کشت بدون آبیاری
مسیر آموزشی

آموزش دیمکاری یا کشت بدون آبیاری

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:الهه تقیان0
  • زمان:1 ساعت و 45 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کشت دیم، در طیف وسیعی از مناطق در سراسر جهان، به ویژه در کشورهای در حال توسعه انجام می‌شود. همچنین، به عنوان منبع اصلی امرار معاش به امنیت غذایی، اشتغال روستایی و به طور کلی ثبات اقتصادی کمک می‌کند. با یادگیری تکنیک‌های کشت دیمی، جوامع می‌توانند انعطاف‌پذیری خود را در برابر تغییرات آب‌وهوایی بهبود بخشند، فقر را کاهش دهند و تولید غذای محلی را افزایش دهند. امروزه با افزایش جمعیت و نیاز روزافزون به منابع غذایی، و کاهش منابع آبی کشور، می‌توان گفت که نیاز به تولید بیشتر محصولات کشاورزی به صورت دیم، به وضوح قابل درک است. از دیرباز این روش مد نظر کشاورزان به ویژه در مناطق خشک و کم آب کشور بوده است. بنابراین یک مهندس کشاورزی با شناخت صحیح سیستم‌های دیمکاری، می‌تواند به صورت علمی و اصولی، به دنبال دستیابی به بالاترین سطح عملکرد در این روش باشد. بنابراین با توجه به نیاز روزافزون جامعه برای تولید منابع غذایی، می‌توان اذعان داشت که درس دیمکاری نقش مهمی در آموزش مهندسین کشاورزی خواهد داشت. در این آموزش، به اهمیت دیمکاری و تاریخچه آن می‌پردازیم؛ عواملی مانند اقلیم، تنش‌ها و نوع مالچ‌های مورد استفاده در دیمکاری را تشریح خواهیم کرد و روش‌های عملی در دیم‌زارها و خصوصیات ارقام مناسب برای کشت دیم را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش دیمکاری یا کشت بدون آبیاری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 45 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط الهه تقیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دیمکاری یا کشت بدون آبیاری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی