اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دعاوی اعسار – ورشکستگی، عدم تمکن مالی و کفایت دارایی در رویه‌ های قضایی
مسیر آموزشی

آموزش دعاوی اعسار – ورشکستگی، عدم تمکن مالی و کفایت دارایی در رویه‌ های قضایی

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ندا کیانی0
  • زمان:1 ساعت و 4 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

امروزه دعاوی مالی، بخش قابل توجهی از پرونده‌های مطروحه در دادگاه‌های حقوقی را تشکیل می‌دهد. با به جریان افتادن چنین پرونده‌هایی، در برخی موارد، خواهان، دادخواست اعسار از هزینه دادرسی و محکوم علیه دادخواست اعسار از پرداخت محکوم به طرح می‌کند. لازم به ذکر است که در موارد متعددی، شخص با وجود این که در واقعیت امر، تمکن مالی نداشته است، اما موفق به اثبات ادعای خود نشده و بدین جهت با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شده است.
دوره آموزش دعاوی اعسار – ورشکستگی، عدم تمکن مالی و کفایت دارایی در رویه‌ های قضایی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 4 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ندا کیانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دعاوی اعسار – ورشکستگی، عدم تمکن مالی و کفایت دارایی در رویه‌ های قضایی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی