اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ
مسیر آموزشی

آموزش طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مهدیس پیرزادی0
  • زمان:3 ساعت و 19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

جنبه اول اهمیت یادگیری این آموزش، ایجاد یک فرصت شغلی مناسب برای علاقه‌مندان به طراحی داخلی است تا با یادگیری طراحی داخلی فضای رستوران و کافی شاپ بتوانند پروژه‌های لازم را جهت طراحی انجام دهند و حرفه خود را گسترش دهند. جنبه دوم، طراحی موفق باعث ایجاد فضایی می‌شود که هم باعث توسعه برند شخصی در حیطه کاری و باعث توسعه برند خود رستوران یا کافی شاپ مورد نظر می‌شود و فضای طراحی‌شده را به یک رستوران تاثیر‌گذار با جذب بالای مشتری تبدیل می‌کند. بنابراین از این جهت یادگیری این مبحث اهمیت دارد. در این آموزش، با مباحثی مانند مقدمه سبک‌های طراحی رستوران نکات و ایده‌های مهم و جدید برنامه فیزیکی، ضوابط و استانداردهای لازم شامل متراژ انواع رستوران ریزفضاها به همراه استانداردها لوازم رستوران و کافی شاپ همچنین با رنگ، نور و متریال مناسب آشنا خواهیم شد. در نهایت به بررسی نکات تکمیلی شامل نمای رستوران اکسسوری و چیدمان فضای باز و سایر نکات تکمیلی خواهیم پرداخت.
دوره آموزش طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهدیس پیرزادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی داخلی رستوران و کافی شاپ را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی