اطلاعات دوره
آموزش رفتاردرمانی شناختی برای اختلال اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی
مسیر آموزشی

آموزش رفتاردرمانی شناختی برای اختلال اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی

161,550 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 161,550 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

رفتار درمانی شناختی (cognitive behavioral therapy) یک روش مبتنی بر اصلاح روش مند و آگاهانه احساسات و رفتارهای ناکارآمد بر اساس اصول و روشهای علوم رفتاری و شناختی است که برای درمان مشکلاتی از قبیل افسردگی، اضطراب و ترس اتفاده می شود. رفتار درمانی شناختی به دنبال تغییر رفتارهای ناسازگاری است که در نتیجه تفکرات نادرست ایجاد شده و کیفیت زندگی افراد را کاهش می دهند و به کمک تغییر در نحوه تفکر باعث بهبود این رفتارها میشوند. رفتاردرمانی شناختی شامل دو مرحله است: مرحله رفتاری: رفتارها و عکس العملهایی رو که یک فرد در زمان های مختلف باعث ایجاد اختلال در رفتار فرد شده است را بررسی میکند. مرحله شناختی: در این مرحله درمانگر تلاش میکند اثر تفکرات منفی روی رفتار فرد را بررسی کند. اختلال اضطراب اجتماعی، به نوعی از اضطراب گفته می شود که شخص را در موقعیت مختلف اجتماعی با ترس و اضطراب رو به رو می کند و انجام قسمتی از کارهای روزمره فرد را دچار مشکل می کند. از آنجایی که اختلال اضطراب اجتماعی باعث ایجاد حس ناتوانی در فرد می‌شود کاهش شدید کیفیت زندگی فرد رابه دنبال دارد. این نوع اضطراب در بعضی افراد به گونه ای است که آنها را مدتی در خانه ماندگار می کند، تاجایی که از موقعیت شغلی و تحصیلی خود چشم پوشی می کنند. رفتاردرمانی شناختی برای درمان اختلال اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی،  به طور خاص به روشهای درمان ترس و اضطراب به روش فوق میپردازد و راههای مقابله با آنها را به افراد آموزش می‌دهد.در نتیجه استفاده از این روشها فرد با غلبه بر تفکرات منفی و احساسات مضر توانایی برداشت مثبت از وقایع پیرامون خود را کسب کرده  و ارتقا سطح واکنشهای خود نسبت به عوامل ترس آور  را  در نتیجه این تغییر ، تجربه خواهد کرد و با افزایش کارایی در حوزه های مختلف فردی و اجتماعی شانس موفقیت خود را افزایش می دهد. دوره رفتاردرمانی شناختی برای درمان اختلال اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی مکتب خونه یکی از منابع آنلاین و فارسی زبان است که علاقه مندان به حوزه علوم رفتاری و روانشناسی میتوانند برای یادگیری این دانش جذاب از ان بهره ببرند.
دوره آموزش رفتاردرمانی شناختی برای اختلال اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط ابوالفضل محمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 161,550 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رفتاردرمانی شناختی برای اختلال اضطراب فراگیر و اضطراب اجتماعی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های سلامت روان سراسر اینترنت را در صفحه سلامت روان در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حکیمه

بسیار عالی بود

علی

بنده راضی نبودم

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی