اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مینیمال ای پی آی Minimal API با ای اس پی دات نت کور ASP.NET Core
مسیر آموزشی

آموزش مینیمال ای پی آی Minimal API با ای اس پی دات نت کور ASP.NET Core

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اهمیت فراگیری این موضوع جدید در این است که با توجه به این که شیوه نوین همیشه کمک می‌کند تا برنامه‌نویسانی که حرفه‌ای هستند مسیر خود را از دیگر برنامه‌نویسان که سعی بر تغییر شیوه کارکرد خود ندارند جدا کنند و با خواسته‌های بازار کاری پیش روند و بتوانند همیشه به درخواست‌های جدید واکنش مثبت نشان بدهند. برنامه‌نویسان در زمینه ‎.NET باید سعی در خلق موقعیت برای به دست آوردن پروژه‌های تجاری داشته باشند و دانستن شیوه‌های نوین در این زمینه وجه تمایزی را برایشان با دیگر برنامه‌نویسان فراهم می‌آورد تا بتوانند در موقعیت رقابت قرار بگیرند و کسب درآمد بهتری را داشته باشند. در این آموزش هدف ما فراگیری موضوع جدید از مفاهیم Web API در نسخه ‎.NET Core‎‎ است که به برنامه‌نویسان این پلتفرم کمک بسزایی می‌کند تا خود را درگیر مفاهیم جزئی آن نکنند و بتوانند با سریع‌ترین روش، مفاهیم مورد نظر پروژه خود را پیاده‌سازی کنند و خروجی بگیرند.
دوره آموزش مینیمال ای پی آی Minimal API با ای اس پی دات نت کور ASP.NET Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 2 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مینیمال ای پی آی Minimal API با ای اس پی دات نت کور ASP.NET Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی