اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی پایگاه داده – ویژه نوجوانان
مسیر آموزشی

آموزش مبانی پایگاه داده – ویژه نوجوانان

769,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 769,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد جباری5
  • زمان:4 ساعت و 41 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

با پیشرفت بشر و روی کار آمدن کامپیوترها روش‌های ذخیره‌سازی اطلاعات نیز با تغییرات زیادی همراه شده است. امروزه از پایگاه‌های داده برای ذخیره‌سازی اطلاعات مهم و مورد نیاز استفاده می‌شود. پایگاه داده مکانی است که در آن اطلاعات مورد نیاز ذخیره می‌شود. می‌دانیم که امروزه کامپیوتر و اینترنت به بخشی جدایی‌ناپذیر در زندگی افراد تبدیل شده است نیاز به ذخیره‌سازی اطلاعات در این فضاها بسیار حائز اهمیت است. برای ذخیره‌سازی اطلاعات در این فضاها از پایگاه‌های داده استفاده می‌شود. در بسیاری از برنامه‌های کامپیوتری و تحت وب، اپلیکیشن‌های مختلف و وب‌سایت‌های اینترنتی از پایگاه‌های داده کاربرد دارد. با توجه به اینکه نوجوانان در سن و شرایط مناسبی برای یادگیری بهتر قرار دارند، یادگیری این مبحث برای آنان باعث افزایش مهارت پایه‌ای و همچنین افزایش میزان موفقیت در فعالیت‌های حرفه‌ای آینده می‌شود. در این آموزش ابتدا به مشکلات روش‌های قدیمی ذخیره‌سازی اطلاعات اشاره خواهیم کرد و به پایگاه داده و مفاهیم اصلی موجود در پایگاه‌های داده می‌پردازیم. بعد از آشنایی با مفاهیم کلی، نحوه پیاده‌سازی یک پایگاه داده بر روی کاغذ را بررسی می‌کنیم. سپس نحوه پیاده‌سازی پایگاه داده‌ رسم‌شده روی کاغذ را در یک سیستم مدیریت پایگاه داده با نام Access، که یکی از نرم‌افزارهای موجود در بسته Microsoft Office است، بررسی خواهیم کرد. در نهایت دستورات SQL برای انجام عملیات مختلف بر روی پایگاه داده را معرفی خواهیم کرد.
دوره آموزش مبانی پایگاه داده – ویژه نوجوانان دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 41 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 769,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی پایگاه داده – ویژه نوجوانان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی