اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تابع هارمونیک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تابع هارمونیک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:امید زندی5
  • زمان:31 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مقدار تابع هارمونیک در هر نقطه برابر با میانگین مقدار تابع در هر کره محوری متمرکز در آن نقطه است. جواب‌های معادله لاپلاس یکتا هستند، به این معنا که اگر یک تابع در یک منطقه هارمونی باشد و مقادیر آن در مرز آن منطقه معلوم باشد، تابع داخل آن منطقه یکتا تعیین می‌شود. توابع هارمونیک اغلب پدیده‌های فیزیکی مانند توزیع دما، جریان سیال یا پتانسیل الکتریک را مدل می‌کنند که مقدار آن در حالت تعادل یا پایدار است. توابع هارمونیک به طور منظم ظاهر می‌شوند و نقش اساسی در ریاضیات، فیزیک، و مهندسی ایفا می‌کنند. در ریاضیات و فیزیک، توابع هارمونیک در مدل‌سازی پدیده‌هایی همچون توزیع حرارت، جریان سیالات و پتانسیل الکتریک که در شرایط تعادل یا پایداری قرار دارند، بسیار کاربرد دارند همچنین این توابع از اهمیت بالایی در تحلیل‌های مختلف مسائل ریاضیاتی و فیزیکی برخوردار هستند و به عنوان یک ابزار قدرتمند در مدل‌سازی پدیده‌های پیچیده به کار می‌روند. در این آموزک به همراه حل مثال‌های متنوع و مختلف به تعریف مفاهیم و اثبات قضیه هارمونیک بودن تابع در صورت برقرار بودن معادلات کوشی ریمان می‌‌پردازیم.
دوره آموزش تابع هارمونیک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 31 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امید زندی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تابع هارمونیک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی