اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فلسفه پست مدرن – جامع و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش فلسفه پست مدرن – جامع و به زبان ساده

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سارا قزلباش0
  • زمان:3 ساعت و 7 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

آموزش فلسفه پست‌مدرن، به مباحث کلی و اصلی رویکردهای پست‌مدرنیته می‌پردازد که به مؤلفه‌ها و مبادی مدرنیته نقد داشته و آن را زیر سوال برده‌اند. از جمله نقدهای اصلی نیز طرد مفهوم حقیقت به لحاظ هستی‌شناختی و معرفت‌شناختی، طرد واقع‌گرایی و علم‌گرایی مدرنیته، طرد مرجعیت کامل عقل در معرفت، طرد متافیزیک به مثابه متافیزیک حضور و توجه به گفتمان‌های گوناگون به جای هر گونه کلی‌گرایی و فراروایت یا فراگفتمانی است که خود را به مثابه حقیقت مطرح می‌کند. این رویکرد نسبی‌انگارانه با نظر به وجوه خاموش و غایب و متفاوت هر دیدگاه و شناختی، توافق بر هر موضوعی را خارج از حیطه تعاریف عقلی و نظام‌مند دانسته و معتقد است تنها در ساختار فرهنگی و متغیر اجتماعی است که گفتمان‌ها شکل می‌گیرند و زمینه توافقات بر موضوعات، نظریات، تعاریف و شناخت را فراهم می‌کنند. بر این اساس، حتی واقعیت تعریف مطلق و متعینی نداشته و زبان یا علم طبق قانون مدرن بازنمایی، حاکی از واقعیت نیستند، بلکه آنچه درباره واقعیت گفته می‌شود، صرفا ناشی از زمینه‌ها و رویکردهای فرهنگی به آن بوده و هر روایتی در این زمینه مورد توجه و معتبر است.
دوره آموزش فلسفه پست مدرن – جامع و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 7 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سارا قزلباش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فلسفه پست مدرن – جامع و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی